خبرگزاری کار ایران

اردکانیان در زنجان خبرداد:

اقتتاح پروژه های آب و برق با اعتبار بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۷۳

وزیر نیرو از افتتاح پروژه های آب و برق با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد تومان در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بهره‌مندی از امکاناتی همچون آب سالم و برق، حق همه ایرانیان است گفت: در این راستا امسال همزمان با هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین نیروگاه خورشیدی در ابهر افتتاح شد، ادامه داد: نیروگاه 7 مگاواتی خورشیدی با اعتبار 78 میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

به گفته وزیر نیرو تصفیه‌خانه آب شهرهای خرم‌دره و ابهر نیز با اعتبار 52 میلیارد تومان افتتاح شد تا مردم این دو شهر بتوانند از مزایای طرح برخوردار باشند.

اردکانیان با بیان اینکه کلنگ زنی آبرسانی به 130 روستای زنجان و ماهنشان از دیگر پروژه هاست، گفت: با اجرای این طرح‌ها بیش از 71 هزار نفر از روستاییان از آب سالم برخوردار خواهند شد.

به گفته وی براساس آخرین برآوردها 1219 پروژه در بخش‌های مختلف با 46 درصد پیشرفت و اعتبار 5800 میلیارد تومان در دست اجرا است.

وزیر نیرو توجه به توسعه در دو حوزه آب و برق را هم مورد تاکید قرار داد و افزود: همه این طرح‌ها برای تامین نیروهای حیاتی کشور است که تاثیر مستقیم بر رفاه مردم داشته و شامل اقتصاد مقاومتی نیز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز