خبرگزاری کار ایران

در سال‌جاری ۸۰ پروژه در استان زنجان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۳۲

استاندار زنجان گفت: امسال ۸۰ پروژه با اعتبار ۴۰۴۰ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، امروز در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی با حضور وزیر کشور اظهار کرد: تعداد پروژه های افتتاحی استان زنجان در سال جاری 80 پروژه با اعتبار 4040 میلیارد تومان است.

استاندار زنجان ادامه داد: سال گذشته در هفته دولت ۷۳۷ پروژه به بهره‌برداری رسیده و امسال تعداد پروژه‌ها ۵۰۷ مورد است.

مقام عالی استان اعتبار پروژه‌های سال گذشته دولت در استان زنجان را ۳۷۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار امسال بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده که نشان از افزایش ۲.۸ برابری دارد.

حقیقی خاطرنشان کرد: تعداد بیمه‌شدگان اجباری در سال گذشته ۱۰۹ و 184 نفر بوده که امسال به بیش از ۱۱۲ هزار نفر افزایش یافته و 5000 نفر نیز بازنشسته شده‌اند .

استاندار زنجان ادامه داد: تعداد بیمه بیکاری در سال گذشته ۳۱۱۰ نفر بوده و امسال فقط ۷۲ نفر افزایش یافته که نشان از فعال بودن واحد تولیدی استان است.

به گفته وی، در طی دو سال اخیر، واحد تعطیل شده جدید نداریم و واحدهای تولیدی جدید به چرخه وارد شده اند.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری مجمع مشورتی جوانان در استان افزود: بانوان و جوانان حاضر در دستگاه‌ها تحت آموزش قرار می‌گیرند و خوشبخاته مدیرانی که تغییر کرده و جایگزین شده‌اند، جوان شده و در حال حاضر ۵۱ خانم انتخاب شده‌اند.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان هم به اهداف جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی یکی از مهم‌ترین اهداف جشنواره شهید رجایی است.

شهرام طهماسبی با بیان اینکه پرهیز از کار فردی و توجه به فعالیت گروهی مهم‌ترین اولویت این جشنواره است، گفت: افزایش انضباط اداری و هزینه کرد منابع مالی هدف این جشنواره است.

به گفته وی، آنچه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده است و در هر بخش یک هزار امتیاز به دستگاه‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز