خبرگزاری کار ایران

تاراسی خبر داد:

همزمان با هفته دولت 52 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۱۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح 52 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 198 میلیارد و 272 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد و تصریح کرد: افتتاح این تعداد پروژه اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از 500 نفر در این بخش را به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد تاراسی با اعلام این خبر، گفت: 36 پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است که 14 پروژه آبیاری تحت فشار، 16 پروژه لوله‌گذاری و احداث کانال و 6 پروژه احیا و مرمت قنات را شامل می‌شود.

وی میزان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای پروژه‌های آب و خاک را 82 میلیارد و 872 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: افتتاح 36 پروژه آب و خاک در استان زنجان تثبیت اشتغال 423 نفر را به همراه دارد.

تاراسی با اشاره به افتتاح 4 پروژه احداث گلخانه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 700 میلیون ریال طی هفته دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت همچنین 7 پروژه در حوزه امور دام با سرمایه‌گذاری بالغ بر 62 میلیارد ریال، 3 پروژه پرورش ماهیان سردابی در حوزه شیلات با سرمایه‌گذاری بالغ بر 15 میلیارد ریال و 2 پروژه در حوزه صنایع تبدیلی با اعتبار 17 میلیارد ریال در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز