خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان :

محوری‌ترین جلسات استان جلسات اقتصاد مقاومتی است/ نباید صرفا بر روی کاغذ حرف بزنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۲۹

استانداری زنجان گفت: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی یکی از محوری‌ترین جلسات استان است که باید برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، در جلسه  شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به حواشی به وجود آمده در مورد توسعه شرکت صنعت فولاد غرب، اظهار داشت: صنعت فولاد غرب یکی از  صنایع با تکنولوژی بالا است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه این صنعت متفاوت با سایر صنایع فولاد  است، ادامه داد: این صنایع هم‌اکنون طرفداران زیادی برای استقرار دارد.

وی با  اشاره به اینکه 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری این صنعت است، خاطر نشان شد: با توجه به اشتغال‌زایی مطلوب این صنعت مشتری زیادی در کشور دارد.

حقیقی، هنچنین  با تاکید بر اینکه نباید صرفا بر روی کاغذ حرف بزنیم و باید اقدام عملی انجام داد، گفت: برای مصرف پساب در بخش صنعت باید آن را به صنایع نزدیک کرد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه نباید موجب گریز سرمایه‌گذاران باشیم، تاکید کرد: برای سرمایه‌گذاری  باید بسترهای لازم پیش‌بینی شده باشد.

این مقام مسئول در استان زنجان ، اضافه کرد: باید با مدیریت از منابع اب حفاظت کنیم و مانع از بین رفتن صنایع نیز باشیم.

استاندار زنجان،  با بیان اینکه جلسات ستاد رفع موانع تولید در استان زنجان یکی از موفق‌ترین جلسات در استان است، بیان کرد: این ستاد با برگزاری در محل شرکت‌ها موفق عمل کرده است.

حقیقی با بیان اینکه مولدسازی دستگاه‌های استان زنجان نیز کار بسیاری مطلوبی بوده  است، افزود: همه دستگاه‌ها برای ثبت اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

استاندار زنجان اضافه کرد: دستگاه‌هایی که تاکنون اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، کمیته‌ای تشکیل داده و یک هفته‌ای این اقدام را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز