خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از شهرک صنایع دستی ظریفان زنجان تا یک سال دیگر

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۷۵

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی صنایع دستی ظریفان زنجان برای اهالی کسب صنعتگران ظرفیت مطلوبی دارد، گفت : تحرم ها باعث رونق تولید ملی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالله شکراوغلی ، امروز در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی صنایع دستی «ظریفان » زنجان ، اظها ر داشت: واگذاری واحدهای این ناحیه به صورت مزایده برای صاحبان مجوز رسمی صنایع دستی استان زنجان واگذار خواهد می شود.

 شکر اوغلی ، با بیان اینکه زیرساخت های لازم در این شهرک صنعتی ظریفان آماده شده است ، ادامه داد: واحدها بعد از آماده سازی اسکلت معماری متناسب با بازارسنتی زنجان توسط شرکت شهرکهای صنعتی انجام خواهد شد.

وی ، ادامه داد: این واحدها صنعتی صنایع دستی ظریفان به صورت مزایده برای صنایع دستی آماده خواهد شد و رشته های شامل منبت کاری تراش سنگ ، مس، چاقو چارق ، سفالگری، نگارگری و... در نظر گرفته شده است.

شکراوغلی، دراین خصوص، ادامه داد: واگذاری واحدها به صورت مزایده خواهد بود و زیرساخت های لازم در این شهرک آماده  شده است و واحدها بعد از آماده سازی اسکلت معماری متناسب با بازار سنتی زنجان توسط شرکت شهرکهای صنعتی انجام خواهد شد

 وی با بیان اینکه این شهرک صنعتی صنایع دستی در دو فاز بااشتغال زایی  ۵۵۰ نفر به بهره برداری می رسد اذعان داشت: این شهر ک با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد تومان اماده واگذاری است.

معاون فنی شرکت شهرکت های صنعتی استان زنجان، افزود:  متقاضیان تا 4شهریور مهلت دارند در این مزایده شرکت کنند.

ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان زنجان در ضلع شمالی عوارضی زنجان به تهران قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز