خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان زنجان؛

خیابان زینبیه غربی زنجان بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۴۱

خیابان زینبیه غربی شهر زنجان با هزینه کرد بالغ بر۱۸ میلیارد تومان در دو محور و با تملک ۸۴ پلاک بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسیح اله معصومی، شامگاه دیروز  در آیین بازگشایی از خیابان زینبیه غربی و شرقی اظهار کرد:  پرداخت به موقع عوارض دلیل اتمام به موقع پروژهای عمرانی و انجام کارها به نحو شایسته است.

شهردار زنجان ادامه داد: بسیار خرسندیم از اینکه مردم این اعتماد را به مجموعه شهرداری داشته و با پرداخت به موقع عوارض خود یاری رسان ما در حوزه فرهنگی، ترافیک، خدمات شهری، شهر سازی، سیما و منظر شهری و عمرانی بوده اند.

وی به کارهای انجام شده در مدت زمان حضور خود در شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح پل سید الشهدا، پل امام حسن مجتبی (ع)، پیاده راه سبزه میدان و زینبیه شرقی و غربی کارهایی بود که سعی کردیم طبق زمان اعلام شده به پایان برسانیم و در آینده نزدیک پروژه سبزه میدان، پارک بانوان غرب و خیابان شرقی و غربی  وسط پادگان به بهره برداری می رسد.

معصومی با بیان که مشکلات اقتصادی سد راه پروژه های عمرانی نخواهد بود، گفت: با وجود همه مشکلات، برنامه ریزی هایی در جهت صرفه جویی انجام شده تا کار های عمرانی و خدمات شهری هرگز متوقف نشود و تا به امروز در این راه موفق عمل کرده ایم .

وی موفقیت های حاصله را در سایه مشارکت و همدلی بین مردم، مسولین، اعضای شورای شهر و شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشارکت ها همچنان ادامه یابد تا شاهد رونق و پیشرفت  بیش از پیش شهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز