خبرگزاری کار ایران

محمدی قیداری خبرداد:

۱۰۰ پروژه به مناسبت هفته بهزیستی در زنجان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۲۷

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۱۰۰ پروژه به مناسبت هفته بهزیستی در زنجان افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد محمدی قیداری، گفت: از 22 تا 28 تیرماه سال جاری به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به شعار امسال هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: این هفته با عنوان«به زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمندسازی و ارتقاء سلامت اجتماعی» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در هفته بهزیستی ۱۰۰ پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل ۵۰ واحد مسکونی مددجویی،۳۶ طرح خود اشتغالی، ساختمان اداری شهرستان طارم، چهار مهدکودک، ۲ کلینیک مددکاری و یک مرکز مشاوره است.

این مقام مسئول همچنین به افتتاح سامانه تصمیم در شهرستان های ابهر، خرمدره و خدابنده به مناسبت هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: این نهاد نقش موثری در کاهش طلاق و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

به گفته محمدی قیداری مایش خیر جمعی و تجلیل از خیرین و دیدار با شرکای اجتماعی و معلولین نخبه، از مهمترین برنامه های این هفته در راستای تقویت خیر جمعی در جامعه است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی است، افزود: خیرین با بهزیستی همکاری نزدیک دارند.

محمدی قیداری با بیان اینکه افتتاح ساختمان میزخدمت، افتتاح بازارچه دائمی فروش محصولات معلولین از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است، تصریح کرد: طرح سنجش افکار عمومی و رضایت مندی عموم و سند کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در این هفته رونمایی خواهد شد.

به گفته وی دیدار با نماینده ولی فقیه، نماینده عالی دولت، خدمات رایگان مشاوره، اطلاع رسانی در نماز پرفیض جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز