خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

حذف قبوض کاغذی آب در استان زنجان تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۴۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به اقدامات چشمگیر در راستای تحقق دولت الکترونیک و استقرار سامانه های الکترونیکی تا پایان سال جاری قبض کاغذی از سیستم اداری این شرکت به صورت کامل حذف می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان علیرضا جزء قاسمی اظهارداشت: هم اکنون نیز 22 خدمت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در بستر اینترنت و یا به صورت پیامکی به مشترکین ارائه می شود و مشترکین می توانند از طرق مختلفی نسبت به پرداخت آب بهاء خود اقدام نمایند.

وی افزود: سیاست کلی شرکت آب و فاضلاب حرکت به سوی پرداخت غیر حضوری مشترکین و پرهیز از پرداخت های فیزیکی است تا از تحمیل هزینه های اضافی بانکی همچون بهای کارمزد به مشترکین پیشگیری شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه پرتال شرکت ، سامانه پیامکی و شماره تلفن 1522 از جمله راحت ترین راه های پراخت آب بهاء برای مشترکین است که می توانند از منزل و بدون صرف هزینه و زمان نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون بالغ بر 80 درصد از پرداخت های مشترکین شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان به صورت غیر حضوری بوده و تلاش می شود تا پایان سال جمعیت هدف 20 درصدی هم به این میزان افزوده شود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن دولت الکترونیک در ادارات و لزوم توجه ویژه به ایجاد بسترهای فرهنگی مناسب جهت ایجاد رغبت در مردم برای انجام امورات خود بصورت غیر حضوری گفت: حسن اجرای امور ، نظارت دقیق تر و بیشتر و ضریب خطای کمتر در ارائه خدمات از جمله مزایای تحقق دولت الکترونیک در کشور است.

جزء قاسمی تصریح کرد: در صورت تحقق کامل حذف کاغذ از سیستم اداری کشور از مصرف بی رویه کاغذ ، اتلاف سرمایه های ملی و هدر رفت زمان پیشگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز