خبرگزاری کار ایران

ناصر خبرداد:

۲۰۸ اثر به جشنواره مطبوعات استان زنجان ارسال شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۰۷

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۵ تیرماه خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان زنجان ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، یوسف ناصر در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگا‌ه‌های خبری در استان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره منتشر شده است.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره برای پنجمین سال در استان اجرا می شود، ادامه داد: جشنواره در بخش های مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش (خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه تاکنون 208 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: براساس فراخوان اعلام شده مهلت ارسال اثر تا 20 تیرماه بود که به جهت استقبال شرکت کنندگان تا 25 تیرماه تمدید شد.

به گفته ناصر، مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین ها روز 17 مرداد همزمان با جشن روز خبرنگار برگزار می شود.

مدیرکل خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت  zanjan.pressfestival.ir مراجعه و آثار خود را بارگذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز