خبرگزاری کار ایران

حقیقی تاکید کرد:

ضرورت عملیاتی شدن مصوبات شورای مسکن/ احداث 5 هزار واحد مسکن مهر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۸۷

استاندار زنجان تاکید کرد: اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات شورای مسکن باید پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌اله حقیقی، در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: در هفته آتی دبیران جلسات ملزم هستند اقدامات انجام‌شده در راستای مصوبات جلسات را ارائه دهند و همه مصوبات در بخش‌های مختلف همچون مسکن، اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سفرهای شهرستانی و ... با حضور رسانه‌ها بررسی می‌شود.

وی بخش مسکن را یکی از حوزه‌های مهم و مورد توجه دانست و گفت: با توجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم به‌شمار می‌رود باید مصوبات جلسه این شورا اجرایی شده باشد.

️استاندار زنجان به حل مشکلات مربوط به مسکن‌های علوم پزشکی و سایر تعاونی‌ها تاکید کرد و ادامه داد: کمیته سه نفره با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار زنجان برای فرماندهی کمیته و حل مشکلات تعاونی‌ها تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند در مورد پروژه‌هایی که سال‌های سال به طول انجامیده معترض باشند، تصریح کرد: اگر در شرایط فعلی کشور و وضعیت اقتصادی حاکم بر آن بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه مسکن را اجرایی کنیم، کار بزرگی است.

این مسئول یادآور شد: سیستمی را وارد ادارات خواهیم کرد که مردم نیز در تلفن‌های همراه و رایانه‌های خود به آن دسترسی خواهند داشت و در مورد مراجعه خود به ادارات و دستگاه‌ها نظرات و مطالب خود را عنوان می‌کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه سرپیچی از دستورات مدیران و مسئولان جایز نیست، تصریح کرد: بزرگ‌ترین آرزوی من این است که کارهای بر زمین مانده از سال‌های گذشته که مشکلات آنها تاکنون حل نشده به سرانجام برسد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به نوسانات قیمت مسکن اشاره کرد و گفت: باید عرضه و تقاضا در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

مسعود بیات‌منش ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر در استان زنجان به پایان رسید ولی در این سال‌ها پروژه‌های جدیدی تعریف نشده است و تولید مسکن باید پاسخ تقاضای بازار مسکن را بدهد.

وی با بیان اینکه برنامه‌‌ریز‌های مختلفی با عنوان طرح اقدام ملی آغاز شده است، افزود: پیش بینی شده است که 400 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که سهم استان زنجان 5 هزار واحد است.

این مقام مسئول از ساخت پروژه های مشارکتی در استان خبر داد و گفت: تولید مسکن در بافت‌های فرسوده از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز