خبرگزاری کار ایران

راهیابی تیم دختران شهرستان خدابنده به هفتمین مرحله کشوری « المپیاد آماده»

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۲۷۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم دختران شهرستان خدابنده از بین هفت تیم رقابت کننده به هفتمین مرحله کشوری المپیاد آماده راه یافت.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، «شهرام میرزایی» در آیین اختتامیه هفتمین دوره از مسابقات المیپاد استانی آماده،  که با حضور  فرمانده پدافندغیرعامل نیروی انتظامی استان زنجان، معاون امداد و نجات و  معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، خزانه دار و عامل ذیحساب و مشاور اموربانوان در جمعیت هلال احمر استان زنجان، نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و رییس شعب جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان برگزار شد، افزود: بعداز شهرستان خدابنده، ابهر و زنجان به ترتیب به مقام های دوم و سوم هفتیمن مرحله کشوری المپیاد آماده دختران راه یافتند.

وی تاکید کرد: شهرستان خرمدره نیز در مقوله بشردوستی حائز رتبه برتر شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رقابت تیم های امدادی دانش آموزان پسر و دختر دادرس از روز گذشته 29 خرداد  در پایگاه پشتیبانی و امدادی شمالغرب جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز  شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: روز گذشته از بین هفت تیم رقابت کننده دانش آموزان پسر تیم شهرستان خدابنده به مرحله کشوری المپیاد آماده راه یافت و در دومین روز نیز با راه یابی تیم دختران شهرستان  به این مرحله، رقابت ها به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز