خبرگزاری کار ایران

استاندارد سازی و تعویض بیش از 6 هزار کنتور خراب در شهرهای زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۸۱۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: از تعداد کنتورهای خراب شهروندان استان زنجان در سال گذشته بیش از 6 هزار فقره کنتور تعویض و استاندارد سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر،  اظهار داشت: تعداد کنتورهای خراب در شهرهای استان را بیش از 6 هزار فقره اعلام کرده و افزود: از این تعداد کنتور خراب 640 فقره در 2 ماهه نخست سال جاری تعویض و استاندارد سازی شده است.

وی افزود: در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از هزار و 400 فقره انشعاب غیر مجاز را در شهرهای استان زنجان شناسائی و هزار و 100 فقره از این انشعابات را به مجاز تبدیل کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: در 2 ماهه نخست سال جاری نیز 164 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی و جمع آوری شده است.

جزء قاسمی گفت: از میزان انشعابات غیر مجاز شناسائی شده در سال جاری تا کنون 77 فقره پس از طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز گردیده و مابقی نیز در اسرع وقت از غیرمجاز به مجاز تبدیل می شود.

وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیر مجاز شناسائی شده به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان و قیدار بوده و شهرهای آببر ، دندی ،حلب ، چورزق و نیک پی نیز شهرهایی بودند که هیچ انشعاب غیر مجازی نداشته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از انشعاب های غیر مجاز جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با آن دسته از افرادی که به صورت خود اظهاری به قانونی کردن انشعاب آب اقدام کنند ، همکاری های لازم را خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه حجم زیادی از آب شرب شبکه توزیع شهری به دلیل تخلف برخی افراد و استفاده غیر مجاز در بخش‌های کشاورزی ، باغداری و صنعتی هدر می‌رود گفت: به همین منظور شناسائی و جمع آوری این نوع انشعابات به صورت مستمر پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز