خبرگزاری کار ایران

حقیقی خبرداد:

پیش بینی حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۹۷

استاندار زنجان حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده در سال جاری را ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: زنجان ۴ درصد از سرمایه گذاری در کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان فتح اله حقیقی، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: زنجان رتبه سوم کشوری در ایجاد فضای کسب و کار و رتبه دوم کشوری در شاخص امنیت سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.

استاندار زنجان حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده در سال جاری را 1500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی در پنج محور تهیه و در درگاه استانداری و دستگاه های اجرایی بارگذاری خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه یک هزار و 200 پروژه در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد 40 پروژه به عنوان پروژه‌های محوری انتخاب شده است که اجرایی خواهند شد.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه پشتکار مدیران و همراهی مردم موجب ایجاد جهش های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان خواهد شد، گفت: با تفویض اختیاراتی که به استانداران شده است می توانند بیشتر اثرگذار باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: به دلیل افزایش قیمت طرح هایی سرمایه گذاری نیازمند تسریع در تصمیم گیری در بدنه ملی هستیم.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان حجم سرمایه گذاری استان را 21 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این سرمایه گذاری زمینه اشتغال 55 هزار نفر را فراهم می کند.

ناصر فغفوری از ثبت 763 درخواست سرمایه گذاری در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال ماقبل 26 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول میزان سهم استان زنجان در بخش سرمایه گذاری در کشور را 4 درصد خواند و گفت: 79 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که 29 مورد در سال گذشته با حضور استاندار و در محل کارخانجات برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز