خبرگزاری کار ایران

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) برپا شد؛

کلبه مهربانی با هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده برای روزه داران زنجانی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۶۵۰

موسسه خیریه "کلبه مهربانی" همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) برای چهارمین سال با اجرای طرح یه لقمه مهربونی با هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده میزبان روزه‌داران زنجانی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی"برای چهارمین سال متوالی"طرح یک لقمه مهربونی" همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در بازارچه فرهنگی اقتصادی کلبه مهربانی واقع در کوی الهیه برگزار می‌شود.

ژیلا صباحی نایب رئیس هیات مدیره موسسه خیریه کلبۀ مهربانی گفت: چهارمین سال اجرای این رویداد فرهنگی با افتتاح اولین مجموعه کارآفرینی برای معلولین توانمند زنجان همراه خواهد بود.

صباحی افزود: بازارچه کلبه مهربانی با هدف اشتغالزایی و ایجاد بستری مناسب برای تساوی و عدالت بین اقشار مختلف جامعه و معلولین عزیز و جداشدن از فضای ترحم در حالی به بهانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) شروع به کار می کند که به گفته مسئولان این موسسه چشم انداز و دورنمای کلی این فضا طوری برنامه ریزی شده است که این مجموعه گام اول طرح بزرگ قرارگاه کارآفرینی کشور باشد.

عضو هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی بیان کرد: ترکیب فرهنگ واقتصاد معقوله ای مهم در راستای ایجاد آرامش روانی در جامعه است از این رو موسسه خیریه کلبه مهربانی مجموعه بازارچه را با دو هدف رویدادهای فرهنگی و بنگاه های اقتصادی کوچک و تولیدی طراحی کرده است.

وی تصریح کرد: طرح یک لقمه مهربونی در ایستگاه سال چهارم خود اولین رویداد فرهنگی بازارچه کلبه مهربانی است و این سرآغازیست برای شروع برنامه های فرهنگی در زیرمجموعه های موضوعی : آموزش_مباحث انگیزشی_حمایت از معلولین هنرمند_کارآفرینی و حمایت از ایده ها برای رسیدن به درآمد پایدار و...

صباحی گفت: یک لقمه مهربونی گام کوچکی است در راستای ترویج افطاری ساده و دوری از تجملات و تشریفات سفره های رنگی افطاری که متاسفانه سال هاست آسیب فرهنگی خانواده های ایرانی است.

عضو هیات امنای موسسه خیریه کلبه مهربانی عنوان کرد فرهنگ بومی و ملی و دستورات دینی ما مبنی بر ساده گرفتن زندگی برای رسیدن به سبک زندکی مناسب است و یک لقمه مهربونی راه روشنی برای رسیدن به پرورش چارچوبی ناب در حوزه ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی "است.

این برنامه فرهنگی درتاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت با توزیع ۳۰۰۰ بسته افطاری و اجرای برنامه‌های شاد و انگیزشی باحضور هنرمندان مطرح استانی برگزار می شود و بازارچه کلبه مهربانی رسما کار خود را آغاز خواهد کرد تا ماشین توسعه برنامه های حوزه کارآفرینی کلبه پیش رود و درطی ماه های آینده شاهد محیطی فرهنگی _ اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز