خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۶۴

فرماندار زنجان بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: از ظرفیت‌های مردمی برای برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا عسگری، درجلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: جلسات هماهنگی برنامه های مربوط به 14 و 15 خرداد و همچنین راهپیمایی روز قدس در شهرستان زنجان برگزار شده است.

فرماندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری مراسم های خرداد تاکید کرد و ادامه داد: باید برنامه‌های مربوط به این مناسبت‌ها به صورت مردمی و خودجوش و با بهره گیری از ظرفیت تشکل و گروه‌های فعال این عرصه برگزار شود.

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت تشکیل شبکه تبلیغی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: می‌توان از طریق این شبکه تبلیغی بیانیه گام دوم انقلاب را در این مناسبت ها تبیین کرد.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه ای در 14 و 15 خرداد از سوی هیات های مذهبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: شبکه های متعددی در فضای مجازی و اجتماعی پیش بینی شده است و همواره تغذیه می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هم به برنامه های این نهاد در این ایام اشاره کرد و گفت: گلباران مزار شهدا به مناسبت سوم خرداد روز پنج شنبه این هفته با حضور مردم و مسئولان زنجانی در مزارهای شهدا برگزار می شود.

علی کاظمی با تاکید بر حضور خانواده های شاهد و ایثارگر در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی به همین مناسبت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز