خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان از عملکرد جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۵۳

استاندار زنجان با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در طرح نوروزی و کمک به سیل‌زدگان کشور گفت: جمعیت هلال‌احمر علاوه بر خدمت‌رسانی و حضور در مواقع بحران، در حوزه بهداشت، درمان و پزشکی نقش چشمگیری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز در دیدار با مدیران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، پذیرش مسئولیت و فعالیت در هلال‌احمر را ارزشمند خواند و گفت: ایام نوروز اقدامات اعضای جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی به مردم ماندگاری مسافران را در استان، از 24 ساعت به 48 ساعت رساند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ایام نوروز 570 هزار نفر از اماکن استان زنجان بازدید کردند، بر لزوم حضور به موقع و مستمر مسئولان و مدیران در شرایط بحران به ویژه اعضای هلال‌احمر تأکید کرد و از توجه و اهمیت اعضای این سازمان بر این امر مهم تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده  با مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی نزدیک به 20 میلیارد تومان، در دومرحله مقام اول را در کشور به دست آورد، افزود: در استان زنجان گرچه تلفات انسانی و طبیعی در سیل نداشتیم ، اما درآموزش مدیران واعضای ارگانهای مختلف در شرایط بحران ضعیف هستیم.

مقام عالی استان همچنین بر وجود سند عملیاتی که اقدامات و فعالیت های انجام شده را در شرایط بحران به صورت مکتوب، بررسی کند تأکید کرد تا در شرایط مشابه مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز طی گزارشی اقدامات انجام شده توسط این سازمان را برشمرد و گفت: در ایام نوروز 3 هزار وصد و هشتاد و هفت نفر از خدمات این سازمان بهره مند شدند. و 8هزار و 71 نفر طرح بهرفت که میثاقی برای رعایت قوانین رانندگی است  را امضا کردند.

شهرام میرزایی در ارتباط با کمک رسانی به استاهای سیل زده نیز گفت: استان زنجان 2700 بسته غذایی بیست و چهار ساعته و هفتاد و دو ساعته به نقاط آسیب دیده ارسال کرد. وی با اشاره به اینکه  92 نفر از اعضای اینجمعیت در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند، اعلام کرد: استان زنجان در یک نوبت  کمک های غیر نقدی به میزان 8 میلیلارد و 200 میلیون تومان و کمک های نقدی 532 میلیون تومان برای مناطق سیل زده ارسال کرده است.

در پایان این مراسم از فعالین اعضای جمعیت هلال احمر استان زنجان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز