خبرگزاری کار ایران

کابلی خبرداد:

75روستا در استان زنجان از بحران آبی خارج شده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۲۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، خبر از برنامه ریزی استان برای خروج 60روستا دراستان زنجان از بحران آب داد و گفت: 75روستا در استان زنجان از بحران آبی خارج شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان ، رضا کابلی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، امروز در جمع خبرنگاران ، با ارائه گزارش از خدمات این مجموعه در سال گذشته ، با اشاره به خروج 57روستا از بحران آب در استان ، اظهار داشت: برنامه ریزی برای خروج 60استان از بحران بوده است.

کابلی، ادامه داد: 212روستا در استان زنجان دارای بحران آبی بوده که در طی سالهای اخیر سعی در خروج این روستا از بحران آبی شده است.

مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، با اشاره به اهداف و محورهای این مجموعه برای تامین منابع آبی استان و، وجود منابع مالی و اعتبارات محدود ، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جزو دستگاههای برتر در جذب اعتبارات ملی بوده است.

وی، بحث مشوق های مردمی و نقش خیرین زنجان را به عنوان اجرا‌کنندگان طرح پایلوت کشوری مساعدت در تامین منابع آّبی درسطح کشور عنوان کرد و گفت: شاهد کاهش 50درصدی صرفه جویی اقتصادی در این استان بودیم.

این مسئول دراستان ،همچنین از برنامه‌ریزی برای 30روستا برای خروج از بحران آب در سال‌جاری داد و گفت: با مطالعه بر روی پروژه‌های سالهای گذشته برنامه های عملیاتی گوناگون در این حوزه خواهیم داشت.

به گفته وی ، بالغ بر 100روستا در زنجان شاهد بازسازی تاسیسات آبرسانی در سال‌جاری خواهد بود، در سال 98عملیات ابرسانی روستایی استان را  با تجهیزات از قبل تهیه شده با قیمت مناسب خواهیم داشت.

کابلی ، در پایان با اشاره به 48میلیارد تومانی اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی ، گفت: شاهد تامین آب 31روستا با مشارکت مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز