خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد:

بازدید ۷۰ هزار گردشگر از امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۱۹

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در نوروز امسال ۷۰ هزار گردشگر در قالب طرح آرامش بهاری از امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان،حجت الاسلام جعفر جنتی، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در استان زنجان گفت: این طرح‌همه ساله در آستانه فرارسیدن سال نو در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان، چند روز قبل از تحویل سال نو آغاز شد و تا 15 فروردین ادامه داشت، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 70 هزار گردشگر از امامزادگان و بقاع متبرکه استان بازدید کردند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه برنامه های تحویل سال نو، برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه پاسخگویی به احکام شرعی در قالب این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری اجرا شد، گفت: امسال به دلیل وقوع سیل و احتمال در راه ماندن مسافران، بقاع متبرکه و مساجد شاخص برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده بود.

حجت الاسلام جنتی به اسکان هموطنان در بقاع متبرکه و مساجد استان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان 132 بقعه متبرکه وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: آرامش بهاری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی، مذهبی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران، ایجاد رضایت‌مندی در زائران و معرفی بقاع متبرکه برای جذب گردشگر اجرایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز