خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان مطرح کرد:

احصاء مشکلات موجب رفع آنها می‌شود/ باید جلوی هرگونه رانت را گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۸۳۷

استاندار زنجان با تاکید بر احصا مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان، یادآور شد: با این اقدامات امکان رفع مشکلات موجود فراهم می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اهمیت اعلام میزان  بودجه به مردم، گفت: ضروری است که جایگاه استان زنجان در زمینه افزایش بودجه ارتقا پیدا کند.

استاندار زنجان، با اشاره به جذب حداکثری بودجه استان توسط دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: باید از اهرم‌های کمک کننده افزایش بودجه در استان استفاده شود.

حقیقی با اشاره به اینکه باید به اجرای طرح‌هایی همانند کاداستر، SDI و ... نگاه ویژه‌ای شود، افزود: اختصاص اعتبار در این حوزه‌ها به هیچ وجه هزینه‌سازی نبوده و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

استاندار زنجان، با تاکید بر احصا مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان، یادآورشد: با این اقدامات امکان رفع مشکلات موجود فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام عزم دولت رسیدگی به وضعیت مردم به صورت عادلانه است، گفت: نگاه عادلانه زمینه توجه بیشتر به دهک‌های پایین جامعه را فراهم می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان زنجان توانسته‌ایم از 29 آذر‌ماه به واسطه تلاش اعضای تامین، گوشت مرغ را در قیمت 11 هزار و 500 تومان حفظ کنیم، ادامه داد: با این اقدام قریب به 9 میلیارد تومان مردم کمتر به این کالا پول پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به انبار میوه شب عید و آغاز عرضه آن در زنجان بیان کرد: با افزایش صورت گرفته، به میزان یک هزار و 200 تن پرتقال و 720 تن سیب در بازار زنجان توزیع می‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 تومان قیمت پیش‌بینی شده برای یک کیلو گرم پرتقال است، گفت: 5 هزار و 300 تومان نیز قیمت اعلامی برای سیب است.

به گفته استاندار زنجان  باید جلوی هر گونه رانت  را گرفت.

وی با اشاره به لزوم توجه به بحث نظارت و بازرسی پایان سال بازار ، تاکید کرد: افزایش نظارت کاهش تخلفات را به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز