خبرگزاری کار ایران

احمدی خبرداد:

امسال 4 هزار نهال در شهرک‌های صنعتی استان زنجان غرس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۹۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به مناسبت هفته منابع طبیعی و گرامیداشت روز درختکاری، در حاشیه مراسم غرس نهال در شهرک صنعتی نوآوران زنجان، گفت: امسال 4 هزار نهال در شهرک‌های صنعتی زنجان غرس می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در حاشیه مراسم روز درختکاری با حضور دانش آموزان مدرسه ریحانه و مسئولان استان، با اشاره به اهمیت و ارزشمندی منابع طبیعی به عنوان امانت الهی، اظهار داشت: امسال 4 هزار اصله نهال در شهرک‌های صنعتی استان غرس می‌شود که باید در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی کوشا باشیم.

احمدی، به نقش منابع طبیعی در زندگی بشر اشاره و تصریح کرد: همانگونه که منابع طبیعی عامل مهمی در زندگی سالم انسان‌ها به حساب می آید، لذا انسانها نیز در حفط این نعمت الهی بایستی نقشی اساسی داشته و در صیانت از آن کوشا باشند و این رابطه دو طرفه را رعایت کنند.

وی همچنین فرهنگ سازی را عامل مهمی در ایجاد، حفظ و توسعه محیط‌زیست دانست و تصریح کرد: به همین دلیل امسال آیین روز درختکاری را با حضور نوآموزان برگزار کردیم تا از کودکی با فرهنگ کاشت نهال و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست آشنا شوند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان را از برنامه‌های اولویت دار این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: این شرکت ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی را به طور جدی پیگیری می‌کند و در همین راستا امسال اقدام به غرس 4 هزار نهال در شهرک‌های استان کرده است.

وی، در پایان اظهار امیدواری کرد، واحدهای صنعتی در کنار تولید به ایجاد فضای سبز و صیانت از منابع طبیعی اهمیت دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز