خبرگزاری کار ایران

دادستان زنجان خبرداد:

هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی در استان زنجان مجوز ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۰۸

دادستان زنجان گفت: در استان زنجان هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی مجوز ندارد و نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام حسن مظفری در همایش مشاورین املاک که در راستای اجرای قانون پیش فروش ساختمان در سالن همایش دادگستری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اکثر اصناف در هر صنفی انسان‌های دیندار، مومن، عادل و ماخوذ به حیا هستند ولی در هر قشر و صنفی افرادی وجود دارند که عملکرد قشر دیگر را زیر سئوال می برند، در یک جامعه اسلامی نباید چنین افرادی وجود داشته باشند.

مظفری افزود: در همه جلسات در خصوص باغ شهرها تذکر داده ایم و بیش از 10 سال است که به غیر قانونی بودن آنها تاکید می‌کنیم و در اینجا هم با صراحت می‌گویم در استان زنجان هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی مجوز ندارد و نخواهد داشت و در این راستا مردم نباید با حرف دلالان فریب بخورند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن مهم برشمردن آب‌های زیر زمینی عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد عده ای نسبت به حفر و استفاده غیرمجاز از آب‌های زیر زمینی اقدام کنند. شرکت آب منطقه ای مکلف به پر کردن چاه های غیر مجاز بوده که این کار در حال انجام است.

حجت‌الاسلام مظفری ادامه داد: وقتی یک بنگاه معاملاتی املاک مجوز فعالیت اخذ کرده است یعنی حکومت آن بنگاه را بعنوان امین خود معرفی کرده است پس امین حکومت باید همه جوانب را در نظر بگیرد و به کار و فعالیت خود خیانت راه ندهد.

وی با بیان سئوالاتی از قبیل انجام جرم چه آثاری دارد و آثار وضعی جرم چیست؟ یادآور شد: اثر وضعی جرم همان است که نتیجه بعضی از کارهای‌مان را در همین دنیا خواهیم دید یعنی هر کاری در این دنیا انجام دهیم خداوند کیفر برخی از آنها را در این دنیا خواهد داد پس لازم است ضمن مراقبت از اعمال و رفتار خود سبب رضایت باریتعالی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز