خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی بستری تامین اجتماعی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۸۷

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: مراکز درمانی بستری تامین‌اجتماعی استان زنجان با تشکیل ستاد نوروزی برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، علی محمدی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعان به ویژه بیمه‌شدگان، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی بستری تامین‌اجتماعی با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی‌آید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر به طور شبانه‌روزی به ارائه خدمت خواهند پرداخت، افزود: متناسب با تعداد مسافران نوروزیی ساز و کارهای ارائه خدمت به مسافران نوروزی و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین روسای بیمارستان‌ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد خواهند کرد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر، به مردم و مسافران در مورد ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه گرفتن مرخصی کارکنان و کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی خواهد بود، افزود: این اقدام باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ضمن فراهم بودن امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی، از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در پایان خاطر نشان ساخت: بیماران و بیمه شدگان می‌توانند هر گونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را در طول تعطیلات نوروزی از طریق سامانه پیامک شماره 10001420241 و یا از طریق شماره تلفن 33424713 مراتب را به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز