خبرگزاری کار ایران

حقیقی تاکید کرد:

پاکسازی شهر زنجان از متکدیان و معتادین متجاهر/ عملیاتی کردن 40 پروژه با 5 هزار و 900 میلیارد اعتبار

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۲۹

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت اقدامات زیباسازی منظر درون و برون شهری استان در آستانه سال نو بر پاکسازی شهر از متکدیان و معتادین متجاهر تاکید کرد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در جلسه کارگروه میراث فرهنگی و ستاد خدمات سفر استان، با اشاره اجرای طرح  مجموعه گردشگری و تفریحی قره داغ زنجان توسط بنیاد مسکن، گفت: قبل از هر اقدامی بررسی شود تا این منطقه دارای مشکل اداری و زمین نباشد.

حقیقی به عملیاتی کردن 40 پروژه با اعتبار 5 هزار و 900 میلیارد تومان در استان اشاره کرد و با بیان اینکه هنوز یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که کاری برای آنها انجام نشده است، تصریح کرد: لازم است این پروژه بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

استاندار زنجان به نظارت خود و گروه های بازرسی در عید نوروز از تمام مراکز خدمت رسانی به مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: باید شهر عاری از تکدی گری به ویژه در ایام نوروز باشد.

وی با بیان اینکه زباله های ورودی ها و خروجی ها استان در عوارضی ها پاکسازی شود، گفت: باید شعارهای شهر زنجان "پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریا" دل باید در دو طرف ورودی شهر زنجان نصب شود.

استاندار زنجان برضرورت ساماندهی دست فروشان و وانت بارها در سطح شهرها تاکید کرد و گفت: باید وقتی مردم مراجعه می‌کنند از حضور در شهر لذت ببرند.

وی به برخورد با هرگونه کندکاری بدون هماهنگی با معاونت عمرانی و شهرداری در این ایام اشاره کرد و تاکید کرد: نور و کف بازار باید تعیین تکلیف شود و هویت و مکان های گردشگری زنجان اولویت بندی شده و در معرض دید همگان قرار گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز