خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

شاخص «مدیریت موثر» در ارزیابی مدیران لحاظ شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۵۱۳

استاندار زنجان بر ضرورت ارائه آموزش‌های کاربردی به مدیران استان تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید به نرم افزارها و موضوعات مهم و روز آشنایی و تسلط کافی داشته باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، آموزش بانوان در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی را ضروری خواند و افزود: ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی به مدیران و آموزش بانوان در سطوح کارشناسی جهت ارتقاء از نیازهای مهم و ضروری در استان است.

وی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی مدیران استان تاکید کرد: باید علاوه بر چارچوب های تعریف شده برای ارزیابی عملکرد مدیران، شاخص "مدیریت موثر" نیز در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

مقام عالی استان، تکریم مردم و افزایش تعامل مدیران با رسانه ها را از جمله شاخص‌های ذیل مدیریت موثر برشمرد و افزود: جذب بیشترین اهرم‌های افزایش بودجه برای دستگاه، اصلاح موارد مطرح شده در طی بازدیدهای سرزده، حضور موثر مدیران در جلسات و سفر به شهرستان‌ها از دیگر مواردی است که ذیل شاخص "مدیریت موثر" می تواند در ارزیابی مدیران لحاظ شود.

استاندار زنجان به تشکیل کمیته تخصصی با عنوان کمیته رصد اجتماعی ذیل شورای تامین استان اشاره کرد و گفت: این کمیته برخی از زوایا و مسائل پنهان اجتماعی را مورد رصد قرار داده و به مدیران منتقل می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت تمامی مطالبات مالی کارکنان دستگاه های اجرایی و شهرداری ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برنامه ریزی های لازم جهت پرداخت مطالبات در دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در تخصیص یک درصدی اعتبارات دستگاه ها به موضوع ورزش و جوانان، اظهار کرد: با توجه به اینکه اختیار اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به امر ورزش و جوانان به مدیران دستگاه های اجرایی واگذار شد و پیگیری این تخصیص در آخرین ماه‌های سال مصوب شد، علیرغم تنگناها و محدودیت های اعتباری موجود در اغلب دستگاه های اجرایی ولی مدیران استان در این شرایط خاص بدلیل اهمیت بالایی که به امر ورزش و جوانان قائل بودند، با تخصیص این اعتبار موافقت کرده اند.

یکسان سازی آمارهای موجود در استان بعنوان یک شاخص واحد طی سال آینده، تهیه سند امنیت غذایی استان و انجام پژوهش های موضوع‌محور، عملیاتی و کاربردی در استان از دیگر تاکیدات مقام عالی استان در شورای برنامه ریزی استان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز