خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان تاکید کرد:

کیفیت آب، خط قرمز شرکت آبفای استان زنجان است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۷۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه آب شهر زنجان کیفیت آب را خط قرمز شرکت آبفای استان زنجان دانسته و بر ضرورت پایش لحظه ای کیفیت آب تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر، گفت: باید مثل همیشه به صورت شبانه روزی نظارت دقیقی بر کیفیت آب زنجان و دیگر شهرهای استان انجام شود تا شهروندان هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: نهادهای مختلفی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر روند پایش کیفیت آب نظارت داشته و خوشبختانه گزارش های این نظارت ها همیشه موید سالم و بهداشتی بودن آب شهرهای استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی آب زنجان گواهی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه مطابق با الزامات استاندارد ISO17025  را بدست آورده است گفت: مهمترین مزیت اخذ تائید صلاحیت این استاندارد برای مراکز آزمایشگاهی ، پذیرش آزمایشگاه و نتایج آن در سطح ملی و بین المللی، کاهش هزینه های مرتبط با شکایات مشتریان ، تکرار تست ها و تصمیم گیری بر مبنای واقعیت اعلام کرد.

وی انتخاب آزمایشگاه مرکزی زنجان به عنوان آزمایشگاه برتر در بین شرکت‌های آبفای شهری و روستایی در سال 96، کسب رتبه دوم کشوری در بین 122تصفیه خانه آب کشور مطابق با ارزیابی معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور و اخذ گواهینامه پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت استاندارد ایزو 17025  توسط آزمایشگاه مرکزی زنجان را گواهی بر نظارت حساس و دقیق شرکت آب و فاضلاب بر کیفیت آب شهرهای استان زنجان دانسته و گفت: تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه بیولوژی در آزمایشگاه مرکزی زنجان نیز از دیگر موفقیت های آزمایشگاه مرکزی آب زنجان بوده و می‌بایست حفظ این استاندارد و ارتقاء رتبه آزمایشگاه و تصفیه خانه در دستور کار واحد کنترل کیفی شرکت قرار گیرد.

جزء قاسمی خاطرنشان ساخت: در کنار پایش کیفیت آب طرح‌های کلانی نیز برای توسعه خدمات و آبرسانی به شهرهای استان زنجان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح‌ها بیش از 225 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز