خبرگزاری کار ایران

جذب 242 درصدی اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۷۱۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، خبر از جذب 242 درصدی اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی استان داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین جعفری از جذب 242 درصدی اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی استان در سال 97 خبر داد و تصریح کرد: طی سال جاری سهمیه ابلاغی استان زنجان از اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون 35 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که سازمان جهاد کشاورزی استان موفق به جذب 85 میلیارد تومان از این محل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میانگین جذب اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون در کشور 65 درصد است که سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تاکنون با جذب 242 درصدی اعتبارات، رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: با مجموع اعتبارات جذب شده طی سال جاری یک هزار و 92 دستگاه تراکتور، 8 دستگاه کمباین، 439 دستگاه انواع ادوات دنباله بند زیربخش زراعت و 26 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات زیر بخش دام و طیور و آبزیان خریداری و به متقاضیان در مناطق مختلف استان زنجان تحویل داده شده است.

جعفری اضافه کرد: با جذب اعتبارات سال جاری، شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان زنجان به بیش از 1.9 اسب بخار در هکتار ارتقا یافته و سبب شده این استان رتبه دوم کشوری در ارتقای ضریب مکانیزاسیون را به خود اختصاص دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه هدفگذاری صورت گرفته برای ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان در سال جاری 0.06 اسب بخار در هکتار بوده است، ادامه داد: عملکرد خوب استان در جذب اعتبارات و تامین ماشین‌های نیرومحرکه سبب شد این عدد به 0.16 درصد افزایش یافته و به عبارتی امسال برنامه هدفگذاری ارتقای شاخص ضریب مکانیزاسیون استان زنجان تحقق 2.5 برابری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز