خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

محور داخل پادگان به صورت نمادین بازگشایی می شود/ طلسم دو دهه ای پروژه سبزه میدان می شکند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۳۴

استاندار زنجان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و بازگشایی نمادین محور داخل پادگان زنجان در آینده نزدیک تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه بزرگ سبزه میدان با حفظ هویت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دهه فجر بعد از دو دهه شروع می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح 620 پروژه محوری استان در دهه فجر گفت: در مقایسه با سال قبل شاهد کاهش 12درصدی تعداد افتتاح پروژه همراه با کیفی سازی هستیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 740 میلیارد تومانی اعتبار این پروژه ها در سالجاری است، اظهار داشت: سه پروژه کلنگ زنی نیز در بین این پروژه ها خواهد بود.

استاتدار زنجان با اشاره به اینکه بالغ بر 57 پروژه عمرانی در استان اظهار داشت: شاهد افتتاح 49 پروژه اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی در استان خواهیم بود که در این زمینه اقبال 65 درصدی بخش خصوصی در این حوزه هستیم.

حقیقی با بیان اینکه با افتتاح این تعداد پروژه ها 324 نفر به طور مستقیم وارد چرخه اشتغال استان می شوند، تصریح کرد: دو هزار و 965 خانواده شهید استان توسط مسئولان استان نیز برای بررسی مشکلات این خانواده ها در دهه فجر و بعد از آن دیدار می شوند.

وی از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی محور داخل پادگان زنجان به زودی به صورت نمادین شروع می شود.

استاندار زنجان از آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ سبزه میدان با حفظ با هویت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی بعد از حدود دو دهه خبر داد و ابراز داشت: ادامه عملیات توسعه بیمارستان ولیعصر زنجان نیز با مشارکت خیرین با رفع مشکلات در این خصوص برای استقرار 420 تخت تخصصی و فوق تخصصی ادامه داده می شود.

حقیقی با اشاره به ارائه لایجه بودجه عمرانی استان برای ارتقاء به مجلس بیان کرد: با تصویب این لایحه شاهد ارتقاء اعتبارات استان خواهیم بود.

وی به بازسازی بافت های فرسود با 104میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: افراد متقاضی تسهیلات بازسازی بافت های فرسوده 90 میلیون تسهیلات می گیرند که این مورد شامل پنج شهرستان زنجان می شود.

استاندار زنجان با اشاره به رفع مشکلات اتوبان زنجان قزوین و اقدامات عمرانی در این خصوص بیان کرد: از بین بالغ بر یک هزار پروژه و 40 پروژه محوری با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد و 900 میلیون تومان در استان این پروژه ها عملیاتی می شود.

حقیقی با اشاره به ضرورت برند شهری، احداث شهرک آی تی و برق و الکترونیک در دهه فجر گفت: راه اندازی واحد های تولیدی در راستای جلوگیری از خام فروشی، در خصوص فرآوری خواهد بود.

وی به افتتاح پروژه های محوری مختلف در حوزه های اقتصادی و عمرانی خبر از طرح توسعه جی تی آی پارسیان با ظرفیت بالغ بر 767 میلیارد تومان، پاک حیات پارس، شرکت پوشاک نانو مهیار، پارک روی بازیافت روی به صورت ورق، ذوب آهن نگین کاسپین، توسعه آروین الکترونیک، پارس شرکت مرغ، افتتاح دو مجتمع خدمات بین راهی با 70 میلیارد سرمایه گذاری و احداث خط انتقال خط طارم، آبیاری تحت فشار، آبرسانی به شهرهای زنجان تصفیه خانه فاضلاب دندی، بهره بردای از شهرک آی تی، احداث و تجهیز دانشکده علوم زمین و آبرسانی را از جمله پروژه های دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی حائزاهمیت در انجام و بهره برداری از پروژه ها است.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت حفظ آرامش و امنیت در جامعه تصریح کرد: مهلت مدیران پروازی تمام شده است باید بعد از دهه فجر پرواز را ترک کنند.

حقیقی با بیان اینکه مدیران باید پاسخگویی مطالبات مردم و رسانه ها باشند، بر تفویض اختیارت برای حفظ ارامش و معیشت مردم توسط مسئولان کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به انتصابات مدیران دستگاه های اجرایی در استان خاطرنشان کرد: به زودی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان مصوب می شود.

استاندار زنجان از تعیین تکلیف زمین های مازاد و بلااستفاده دستگاههای اجرایی استان برای موارد و دستگاهای نیازمند و سکونت مردم خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز