خبرگزاری کار ایران

ثبت شکایات در سامانه تلفن گویای 122 آبفای استان زنجان محقق شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۴۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت شکایات مشترکان زنجان در شرکت آبفای این استان با موفقیت انجام و این امکان در سامانه تلفنی 122 بر روی عدد شش محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از این پس می‌توانند علاوه بر گزارش حوادث آب ، فاضلاب ، افت فشار ، کیفیت و قطعی آب شکایات خود را نیز در سامانه تلفنی 122 با شماره گیری عدد شش به انجام برسانند.

وی افزود: سامانه  تلفنی ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در تمامی 21 شهر استان زنجان به صورت 24 ساعته و با 9 نفر اپراتور در سه شیفت به مشترکین شرکت آب و فاضلاب خدمات رسانی می کنند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان هدف از راه‌اندازی و ارتقای سامانه تلفنی ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را تحقق دولت الکترونیک در راستای گسترش خدمات غیر حضوری  و کاستن از زحمت مردم برای دریافت خدمات این شرکت اعلام کرده و افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان یک واحد پویا ، متمرکز و ارائه کننده خدمات به صورت 24 ساعته می باشد که پل ارتباطی تمام مشترکین با مجموعه شرکت آب و فاضلاب محسوب می شود.

این مسئول خاطر نشان ساخت: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفا با رویکرد شناسایی مطالبات مردم در نزد سلسله مراتب شرکت از مدیرعامل تا پائین‌ترین واحدها تا حصول نتیجه نهایی راه‌اندازی شده و یکی از اقدامات مشتری مدارانه در شرکت آب و فاضلاب محسوب می شود.

جزء قاسمی با تاکید بر حصول نتیجه نهایی در خصوص حل مشکلات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی آبفای استان زنجان تشریح کرد: برای مثال اگر مشترکی در خصوص قطعی آب خود در این سامانه درخواستی ثبت کند این درخواست برای تمامی واحدهای شرکت قابل رویت بوده و تا اعلام گزارش نهایی مبنی بر حل مورد گزارش شده در سامانه حذف نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: این شرکت در صدد است تا با بهره گیری از تمامی ابزارهای اطلاعاتی به منظور ارتباط بهتر بین بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب با مردم خدمات خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترکین و با سرعت و دقت بالا انجام دهد که مرکز مپرا تا کنون این هدف را محقق ساخته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز