خبرگزاری کار ایران

تشکیل اکیپ بازرسی برای ممانعت توزیع گوشت لاشه حیوانات ذبح شده در ابهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۵۹

در پی انتشار فیلم‌ها و تصاویر مرتبط با لاشه حیوانات در شهرستان ابهر، اکیپی برای کشف باقی اجساد این حیوانات و ممانعت از توزیع گوشت این اجساد در بازار تشکیل شد که بنا به اعلام مسئولان این شهرستان هنوز باقی لاشه این حیوانات پیدا نشده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، انتشار تصاویر و فیلم های مرتبط با لاشه حیوانات در شهرستان ابهر موجب نگرانی در بین مردم این منطقه شد، از اینرو اکیپ بازرسی از بهداشت این شهرستان مسئول پیگیری و کشف باقی اجساد این حیوانات شدند.

این اکیپ بازرسی در نظارت های اولیه خود سری به رستوان ها، قصابی ها و غذاخوری های این منطقه زدند،تا شاید بتوانند نشانی از لاشه این حیوانات کشف کنند ولی این بازرسی‌ها نتیجه‌ای در برنداشت.

به گفته برخی از مسئولان این شهرستان گویی ذبح این حیوانات در محل دیگری انجام شده و این لاشه ها برای معدوم سازی به منطقه ابهر منتقل شده است.

فرماندار ابهر هم در اظهار نظری مبنی بر اینکه نمی‌توان یقین داشت که ذبح و فروش این حیوانات در شهرستان ابهر اتفاق افتاده باشد چرا که ممکن است برای معدوم سازی اجساد این حیوانات این منطقه را انتخاب کرده باشند.

به گفته علی حیدری عدم اشرافیت متخلفان به دلیل رهاسازی این اجساد نزدیک جاده، احتمال فوق را قوت می بخشد با این وجود اکیپ های بازرسی عملیات کشف و معدوم سازی گوشت های این اجساد را با جدیت هرچه تمام دنبال می کنند و بازدیدهای متعددی از اغذیه فروشی ها و واحدهای پروتینی منطقه خواهد شد.

در فیلم منتشر شده در فضای مجازی تعداد زیادی الاغ ذبح و اجساد باقی مانده از سر این حیوانات در حاشیه جاده رها شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز