خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبرداد:

برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۲۸

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: دوره‌های آموزشی کاربردی برای مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی احصا می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: یکی از دغدغه‌ها و رسالت‌های شرکت شهرکهای صنعتی برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی می‌باشد.

وی اضافه کرد: دوره‌های آموزشی مد‌نظر این شرکت، همه آموزش‌هایی را که منجر به ارتقای علمی فراگیران و توانمندسازی شاغلان واحدهای صنعتی درباره مسائل مدیریتی و تخصصی نظیرمسائل بازار، بهره‌وری، استانداردهای کیفی، موضوعات تخصصی صنایع و.... شامل می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان تصریح کرد: مخاطبین این نوع دوره ها را، مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه کسب و کارهای کوچک و متوسط و صاحبان سرمایه و علاقه مند به سرمایه گذاری تشکیل می دهند.اولویت با واحدهای صنعتی و صنفی داخل شهر کها و نواحی صنعتی، کسب و کارهای کوچک و متوسط خارج از شهرک ها ونواحی صنعتی، اعضای خوشه های کسب و کار، فن بازارها، مشاورین مستقر در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار و اجزای شهر کهای فناوری است.

احمدی ادامه داد: این نوع از دوره‌های آموزشی، هدف افزایش دانش و تخصص مورد نظر را در مخاطبان دنبال می کند و شامل کارآفرینی، مدیریتی، کارشناسی و مهارتی است و بنابر شرایط می توانند حضوری یا مجازی برگزار شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، با تاکید بر استفاده از ظرفیت های ارگانهای آموزشی استان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی اظهار داشت: خوش بختانه تعامل و همکاری مطلوبی میان شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل فنی و حرفه ای استان وجود دارد و در تلاش هستیم تا با هم افزایی بیش از پیش دوره های آموزشی مفید و موثری را برای جامعه هدف خود برگزار کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه استان زنجان هم در این جلسه ضمن قدردانی از توجه ویژه شرکت شهرکهای صنعتی استان به برگزاری دوره های آموزشی اظهار داشت: اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان آمادگی دارد تا در راستای خدمات رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان، مشارکت و همکاری لازم را در برگزاری دوره ها داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز