خبرگزاری کار ایران

معاون ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی:

شناسایی ۳ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور / جان باختن ۱۶ هزار نفر در تصادفات رانندگی

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۷۷

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی به شناسایی و وجود ۳ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز برون شهری در کشور اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر در تصادفات رانندگی جان باختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عین‌الله جهانی عصر دیروز در یادواره قربانیان حوادث ترافیکی اظهار کرد: سال گذشته 16 هزار و 200 نفر در اثر حوادث رانندگی کشته شده اند که آمار بسیار بالایی است .

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اقداماتی در راستای سیر نزولی آمار کشته شدگان انجام شده است، ادامه داد: تلفات جاده ای استان زنجان هم یک درصد افزایش داشته است.

جهانی با یادآوری اینکه موتورسواری در شهرها هم یکی از موارد افزایش حوادث جاده‌ای است، گفت: موتورسواران در رتبه دوم حوادث قرار دارند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با ابراز تاسف از عدم استفاده موتورسواران از کلاه‌های ایمنی در هنگام موتورسورای، گفت: کشته شدگان حوادث مربوط به موتورسواران بیشتر جوانان هستند.

وی با یادآوری اینکه 3400 نقطه حادثه خیز در بیرون از شهرها وجود دارد، گفت: علیرغم تلاش های متعددی که برای رفع این مناطق ایجاد شده است، هنوز هم نقاط حادثه خیز وجود دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی بر ضرورت رفع این نقاط تاکید کرد و گفت: در صورت تامین بودجه عملیات آغاز رفع این نقاط حادثه خیز آغاز خواهد شد.

شناسایی ۳ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور / جان باختن ۱۶ هزار نفر در تصادفات رانندگی

در ادامه این مراسم شهردار زنجان هم با اشاره به تخلیه وسایل موتور از هسته مرکزی شهر به عنوان یکی از تاکیدات شهرداری، گفت: نصب دوربین‌ها ثبت عبور از خط عابر پیاده از جمله برنامه های شهرداری زنجان است.

مسیح الله معصومی با تاکید بر ضرورت بهبود ترافیک شهری زنجان گفت: این اقدام به کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکز شهر هم کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه کاهش حوادث ناگوار در کشور و استان موجب سربلندی مسئولان در حوزه ترافیک است، افزود: ایجاد بستر ترافیکی در حوزه حمل و نقل از وظایف شهرداری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هم از سویی موجب افزایش تصادفات می شود، گفت: سال گذشته بیش از 16 هزار نفر در اثر حوادث رانندگی کشته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز