خبرگزاری کار ایران

حقیقی در اولین نسشت خود با اصحاب رسانه تاکید کرد :

بزرگترین آفت در جامعه عوام فریبی است/ بانوان وجوانان استان با رعایت ضوابط قانونی منتظر انتصابات باشند

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۰۶

استاندار زنجان ، با بیان اینکه بزرگترین آفت در جامعه عوام فریبی است، تصریح کرد: ضروری است مدیران دستگاههای اجرایی استان با رسانه ها ارتباط بیش از پیش داشته باشند و رسانه ها نیزمی توانند نقش اساسی درنقد سازنده از مدیران زمینه پیشرفت جامعه را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌اله حقیقی، استاندار زنجان، امروز در دیدار با مدیران، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری، نشریات، مطبوعات و رسانه‌های محلی و سراسری استان، با اشاره به اهمیت رسانه ها در استان برای نهادینه کردن برخی امورات، اظهار داشت: مشارکت و همکاری اصحاب رسانه با دستگاههای اجرایی استان مهم واساسی است.

استاندار زنجان ، با بیان اینکه اصحاب رسانه  ومدیران دستگاه‌های اجرایی استان در کنارهم می توانند بعنوان بازوی اجرایی استان اقداماتی مهمی برای توسعه استان داشته باشند، ادامه داد: بدون اطلاع رسانی رسانه ها بعنوان نماینده افکار عمومی توسعه استان میسرنخواهد بود.

حقیقی، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی اصحاب رسانه درجامعه امروز، تاکید کرد: ارتباط دو سویه مدیران دستگاههای اجرایی با رسانه درجامعه حائز اهمیت است.

استاندار زنجان، همچنین، با بیان اینکه بزرگترین آفت در جامعه عوام فریبی است، تصریح کرد: ضروری است مدیران دستگاههای اجرایی استان با رسانه ها ارتباط بیش از پیش داشته باشند و رسانه ها نیزمی توانند نقش اساسی درنقد سازنده از مدیران زمینه پیشرفت جامعه را فراهم کنند.

به گفته استاندار زنجان، عدم ارتباط با اصحاب رسانه موجب ایجاد بی اعتمادی در جامعه است ، اضافه کرد: اطلاع رسانی شفاف پشتوانه مدیران محسوب می شود.

استاندار زنجان  در ادامه خبر از تشکیل شورای اطلاع رسانی استان داد و گفت: این شورا بزودی در استان زنجان با همکاری معاونت سیاسی استانداری ایجاد می شود که در این شورا از مدیران کل و فرمانداران و خبرنگاران حضور خواهند داشت و جلسات با حضور اصحاب رسانه همراه با پرسش و پاسخ تشکیل می شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه روابط عمومی دستگاههای اجرایی چشم و گوش مدیران کل دستگاههای اجرایی هستندکه باید در روش کاری خود تجدید نظر کنند.

حقیقی، با اشاره به ایجاد کمیته ای با ریاست معاونت سیاسی استانداری و نماینده ای از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ادامه داد: تشکیل این کمیته با رسالت حل مشکلات صنفی اصحاب رسانه خواهد بود.

مقام عالی دولت دراستان، همچنین با اشاره به ارتباط دو سویه مطبوعات و مدیران دستگاهای اجرایی استان، تاکید کرد: ارتباط رسانه ای تکریم افراد جامه است و اصحاب رسانه  با مشارکت باعث وحدت در جامعه خواهند شد.

استاندار زنجان، تاکید کرد: انتقاد باعث اعتماد است و مشارکت و تعامل از الویت های کاری در استان خواهد بود.

استاندار زنجان، همچنین ادامه داد: بانوان استان در انتظار انتصابات استانی در استانداری باشند و جوانان نیزبا طی مراتب قانونی  دراستان به کار گرفته خواهند شد.

به گفته استاندار زنجان، برای همه شهرستانها ملاقات عمومی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و مردم بر گزار خواهدشد و دراین زیمنه انسجام ازاهم کارهای خواد بود.

حقیقی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی می تواند با لویت توسعه اقتصادی زمینه توسعه در حوزه های دیگر را منجر شود، تصریح کرد: استاندار زنجان در آینده نزدیک با استانداران گذشته جلسه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز