خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان :

همه ما باید پاسخگو باشیم / برای حل مشکل زندانیان مسئولیت قانونی و شرعی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۳۲

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: نگاه به سیاست‌های ستاد دیه نیازمند تغییرات جدی و اساسی است، چرا که با این کار در بررسی بروز پرونده‌ها و رسیدگی به مشکلات زندانیان توفیقات خوبی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از زنجان،‌حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نخستین جلسه ستاد دیه استان زنجان از زمان حضور در رأس دستگاه قضایی استان ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای ستاد در راستای آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها بایستی با برنامه ریزی و اقدامات موثر در استان اجرا شود، لذا در این زمینه عملکرد خوب واحد مددکاری زندان و مشاوره  راهگشا خواهد بود.

رئیس شورای قضایی استان زنجان تأکیدکرد: فعالیت ستاد دیه بایستی در دو بخش یعنی هم احقاق حق محکوم به و هم تلاش برای آزادی زندانیان واجد شرایط باشد و برای تحقق این دو امر نیازمند تلاش مضاعف است.

وی بیان اینکه همه ما نسبت به مسئولیت‌هایی که داریم باید پاسخگو باشیم، افزود: برای حل مشکلات زندانیان نیز مسئولیت قانونی و شرعی داریم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: حرکت برای داشتن مدینه فاضله مرهون قدم برداشتن در جهت دادرسی عادلانه است و همه بایستی برای رسیدن به این امر متعهد باشیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: نگاه  به سیاست‌های ستاد دیه نیازمند تغییرات جدی و اساسی است، چرا که با این کار در بررسی بروز پرونده ها و رسیدگی به مشکلات زندانیان توفیقات خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز