خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان؛

نیک سرشت، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۲۰

با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، فرامرز نیک سرشت با حفظ سِمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب و جایگزین کریم‌الله شعبانی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی با صدور حکمی، تا انتخاب نهایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، فرامرز نیک سرشت را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست این معاونت در استانداری زنجان برگزید.

در متن این حکم آمده است؛

 امید است با اتکال به ایزد منان و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید، با استفاده از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی، دقت در حفظ بیت‌المال و رعایت حقوق مردم به عنوان ولی نعمتان نظام در ارائه خدمات خالصانه و صادقانه موفق و موید باشید.

فرامرز نیک‌سرشت پیش از این به مدت پنج سال معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری سمنان، سه سال معاون مدیرکل سیاسی استانداری سمنان، هفت سال رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی استان سمنان و به مدت پنج سال سرپرستی مؤسسه آموزش عالی فضیلت سمنان و نیز ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز