خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛

توزیع ۲۷ هزار جلد کتاب در شهرستان های تابعه استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۳۸

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته کتاب و کتابخوانی از توزیع ۲۷ هزار جلد کتاب در شهرستان های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،ابراهیم قاسمی، با تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: بیست ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از  24 آبان تا 1 آذر ماه با مشارکت بیش از 60 نهاد و سازمان در سراسرکشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در استان زنجان نیز همزمان با سراسر کشور به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول از برگزاری نمایشگاه کتاب در زنجان و شهرستان های تابعه خبر داد و گفت: همزمان با اول آذر مراسم تجلیل از خادمان نشر کتاب و نویسندگان برگزار می‌شود.

قاسمی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از کتب جدید در شهرهای زنجان، خرمدره و خدابنده در طول هفته کتاب، ادامه داد: مراسم اهدای کتاب به مدارس و سازمان های دولتی در این هفته در دستور کار است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: نشست کتابخوانی و معرفی کتاب، ایستگاه نقاشی برای کودکان در شهرستان خدابنده، دیدار با کتابفروشان و تجلیل از آن ها در استان، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در ابهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی در طارم و برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در شهرستان ایجرود را از دیگر برنامه های هفته کتاب در استان است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 40 ناشر مجوز انتشار دارند، گفت: بیش از 20 ناشر فعال بوده و کتاب منتشر می کنند و از این تعداد 13 ناشر خانم و 27 ناشر آقا هستند.

 قاسمی همچنین از توزیع 27 هزار جلد کتاب در شهرستان های تابعه استان خبر داد و گفت: از این تعداد 1500 جلد کتاب در طارم ، 2 هزار جلد کتاب در ابهر، 1500 جلد کتاب در خرمدره، 2 هزار جلد کتاب در خدابنده، 1500 جلد کتاب در ماهنشان، یک هزار جلد کتاب در سلطانیه، 1500 جلد کتاب در ایجرود، 6 هزار جلد کتاب در نهاد کتابخانه های عمومی و 10 هزار جلد کتاب در ادارات، مدارس و مساجد توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز