خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان اعلام کرد:

آغاز رسمی فعالیت اجرایی پتروشیمی زنجان به زودی

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۰۶۹

استاندار زنجان پروژه پتروشیمی زنجان را بعنوان مهمترین پروژه سرمایه گذاری و اقتصادی استان توصیف کرد و گفت: در آینده نزدیک فعالیت این شرکت سرمایه گذاری در استان زنجان رسما آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری در حاشیه دیدار با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی زنجان اعلام کرد: از مجموع 306 میلیون یورو اعتبار پیش بینی شده برای خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی زنجان از محل صندوق توسعه ملی، 157 میلیون یورو گشایش اعتبار ارزی صورت گرفته و با توجه به خریدی که پیش از این، پتروشیمی زنجان از شرکت زیمنس آلمان انجام داده بود، توربین های خریداری شده بارگیری و به مقصد ایران در حرکت هستند که تا چند روز آینده در بنادر جنوبی ایران تخلیه و به مقصد زنجان ارسال خواهند شد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث شرکت پتروشیمی در استان زنجان از قریب به 10 سال گذشته مطرح بوده و سهامداران آن بدلیل عدم تحقق وعده ها طی سنوات گذشته خاطره خوشی از سرمایه گذاری در این پروژه ندارند، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های جدی که در دو سال اخیر انجام شده است، ضمن اخذ مجوز لازم برای تولید محصولات پتروشیمی در این شرکت از وزارت نفت، مصوبه ای هم از بانک ملی ایران جهت تامین اعتبار مورد نیاز پتروشیمی زنجان اخذ شده است.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در اردیبهشت سال 96، تخصیص تسهیلات ارزی مورد نیاز شرکت پتروشیمی زنجان مصوب و اعلام شد که با پیگیری های صورت گرفته، این اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی تامین و تا انجام مراحل اداری نزد این صندوق بلوکه و به نام پتروشیمی زنجان ذخیره سازی شد.

استاندار زنجان، به 96 هزار سهامدار خُرد شرکت پتروشیمی زنجان که اغلب از شهروندان زنجانی هستند وعده داد با ورود ماشین آلات خریداری شده، این شرکت با عشق به مردم و تعهدی که نسبت به سهامداران خود دارد بدون هیچ بهانه ای پروژه را رسما آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز