خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

صنایع کوچک، اساس صنعت و اقتصاد کشورها را تشکیل می دهد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۷۸۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ۸۰ درصد صنایع کشورها را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد.

 به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی، امروز با یادآوری اینکه برای فعال شدن اقتصاد کشور باید صنایع کوچک و متوسط فعال شود، خاطرنشان کرد: این صنایع اساس صنعت و اقتصاد کشورها را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه استقرار سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مزایای گوناگونی دارد، اظهار داشت: استقرار در شهرک‌های صنعتی آسان و سریع صورت می گیرد و از پراکندگی صنایع در نقاط مختلف جلوگیری شده و در نتیجه به محیط زیست و منایع طبیعی آسیب کمتری وارد می شود.

احمدی با تاید بر اینکه ایجاد صنایع بزرگ نیاز به پروسه زمانی طولانی دارد، تصریح کرد: این در حالی است که صنایع کوچک و متوسط به سرعت ایجاد می شود و بازدهی آن در کمترین زمان ممکن است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر فرهنگ سازی برای ایجاد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در بین عموم مردم، تصریح کرد: رویکرد دولت نیز توجه به صنایع کوچک و متوسط است.

احمدی به اشتغالزایی ناشی از ایجاد این صنایع در کشور اشاره کرد و گفت: آثار این صنایع بر اقتصاد استان زنجان مشهود است.

وی در پایان تاکید کرد: وجود شهرک‌های صنعتی مختلف در سطح استان فرصت مناسبی را برای ایجاد و توسعه صنایع کوچک و متوسط فراهم آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز