خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد:

پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۱۰۴

رئیس دانشگاه پیام نوراستان زنجان از آغاز پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تا ۱۵ آبان ماه و کارشناسی ارشد تا ۶ آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، «علی محمدی» رئیس دانشگاه پیام نور زنجان امروز با اعلام این خبر، گفت: کلیه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org از نحوه ثبت نام آگاهی یابند.

رییس دانشگاه پیام نوراستان زنجان با اشاره به تسهیلات دانشگاه پیام نور برای علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه، افزود: امکان ثبت نام تنها با پرداخت 50% شهریه ثابت(ویژه تکمیل ظرفیت)، اعطای وام قرض الحسنه با کارمزد کمتراز 1.5% برای کل مبلغ شهریه (برای اولین بار)، تسهیلات ویژه صندوق رفاه و بنیاد علوی، پایین ترین شهریه دانشگاهی در کشور، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، تحصیل همزمان در دو رشته، سهولت در تغییر رشته و مهمان شدن در شهر مورد نظر دانشجو برای داوطلبان فراهم شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: این دانشگاه بر بستر الکترونیک فعال بوده و شیوه آموزش برای همه رشته ها و مرکزها، یکسان است و امتحان هم به صورت همزمان و یکنواخت،برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان زنجان با اشاره به اینکه چندین هزار محتوای الکترونیکی در این دانشگاه فراهم شده است، افزود: جایگزینی محتوای الکترونیکی به جای محتوای کاغذی را در اولویت خود قرار داده ایم.

وی با عنوان اینکه علاقمندان به تحصیلات دانشگاهی با هر شرایط شغلی می توانند در این دانشگاه تحصیل نمایند و سه شیوه حضوری، نیمه حضوری و مجازی در این دانشگاه در حال اجراست، چرا که شعار این دانشگاه آموزش برای همه کس ،همه جا و همه وقت است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای خانواده‌های تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و دانشجویان بی‌بضاعت هم مواردی در نظر گرفته ایم، اظهار داشت: این افراد نیز به بنیاد علوی معرفی می‌شوند و این بنیاد بلاعوض شهریه را پرداخت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز