خبرگزاری کار ایران

به همت مدیر کل ارشاد؛

رسانه‌های حاضر در سومین نمایشگاه مطبوعات استان زنجان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۰۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ساعات پایانی سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان از رسانه‌های حاضر در نمایشگاه با اهدای لوحی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فاطمه کرباسی در آخرین روز سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان با حضور در تک تک غرفه‌ها از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری حاضر در این نمایشگاه با اهدای لوحی تقدیر کرد.

کرباسی با ابراز خرسندی از برگزاری سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور، برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای آشنایی عموم و علاقمندان با فعالیت‌های این حوزه در استان زنجان عنوان کرد.

در لوح تقدیری که به امضای فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و یوسف ناصر رئیس خانه مطبوعات استان رسیده، حضور مطبوعات و خبرگزاری‌های حاضر در سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری ارج نهاده شده است.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان برگزار شده بود، شب گذشته 14 مهر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز