خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد زنجان خبرداد:

فروش بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۴میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه کتاب ناشران کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۴۹

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در چهار روز نخست نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور ۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال بن کتاب به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی در حاشیه نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور اظهار کرد:  نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان برخلاف دیگر استان‌ها به صورت همزمان برگزار می‌شود، گفت: در چهار روز از برپایی نمایشگاه کتاب 2 میلیارد و 94 میلیون ریال فروش بن داشتیم که رقم خوبی بوده است و تبلیغات این نمایشگاه هم به صورت وسیع در سطح شهر انجام شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه رقم فروش بن کتاب نسبت به دوره قبل دو برابر شده است، گفت: مقرر شده بود در مجموع 4 میلیارد ریال بن کتاب در اختیار علاقمندان قرار گیرد که به جهت استقبال علاقمندان یک میلیارد ریال دیگر هم درخواست شد که در صورت  موافقت به 5 میلیارد ریال بن کتاب می رسد.

قاسمی ادامه داد: از تمام ابزارهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی استفاده شده است که شامل توزیع پوستر به ادارات، مراکز آموزشی و پژوهشی؛ ارسال نامه به ادارات برای خرید کتاب به منظور تجهیز کتابخانه های خود است.

وی با یادآوری اینکه از طریق آموزش و پرورش به تمام مدارس اطلاع رسانی شده است، گفت: روز به روز شاهد حضو پرشورتر مردم هستیم.

این مقام مسئول از اصحاب رسانه و مطبوعات برای اطلاع رسانی این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: برنامه های جنبی هم نسبت به دوره های قبل پربارتر انجام می شود که چندین کارگاه به صورت مناسبتی برای کتاب و ایام محرم برگزار شد.

به جهت استقبال علاقمندان از نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور ساعت بازدید از این نمایشگاه طی امروز و فردا 13 و 14 مهر تا ساعت 22 تمدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز