خبرگزاری کار ایران

هدایت صفری خبر داد:

جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان زکات در استان زنجان

کد خبر : ۶۷۳۸۵۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: امسال بیش از ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان زکات در استان جمع‌آوری شده که از این مبلغ ۸۵ درصد در امور محرومان و ۱۵ درصد نیز در امر ساخت پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، هدایت صفری اظهار کرد: در حال حاضر 24 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند که از خدمات مختلف این نهاد طی سال بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه از اهم خدمات کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف اشتغالزایی برای مددجویان و ساخت مسکن برای آنهاست، گفت: البته در کنار این خدمات حمایت‌هایی همچون پرداخت کمک هزینه تحصیلی؛ پرداخت حق بیمه؛ ارائه خدمات درمانی و ... نیز در دستور کار کمیته امداد در حمایت از مددجویان قرار دارد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار کمک‌های مردمی در حمایت از مددجویان این نهاد تصریح کرد: خوشبختانه نوسانات در کمک‎های مردمی تاثیرگذار نبوده و هر روز بهتر از دیروز شاهد مساعدت مردم به مددجویان هستیم.

صفری با اشاره به جمع‌آوری ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی زکات در سال گذشته گفت: امسال نیز بیش از ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان زکات از ابتدای سال جمع‌آوری شده است که از این مبلغ 85 درصد در امور محرومان و 15 درصد نیز در امر ساخت پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات تاثیرگذار در امر افزایش پرداخت زکات در جامعه نهادینه شدن فرهنگ پرداخت آن است که البته در این حوزه رسانه‌ها نقش بسزایی دارند، تصریح کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه باید همکاری لازم را با کمیته امداد داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز