خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد زنجان خبرداد:

ثبت نام ناشران نمایشگاه کتاب زنجان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۶۰

معاون فرهنگی- قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت نام ناشران کتاب سراسر کشور در نمایشگاه کتاب زنجان که از (۹ تا ۱۴ مهر) سال جاری در زنجان برپا می شود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی- قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب زنجان از 9 تا 14 مهر امسال در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برپا می شود.

وی به حضور ناشران سراسر کشور در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ثبت نام ناشران کتاب آغاز شده است و ناشران می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس  www.icfi.ir آمادگی خود برای حضور در نمایشگاه کتاب زنجان را اعلام کنند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه عنوان کرد و گفت: کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف به فروش می رسد.

قاسمی به دیگر اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رونق بازار کتاب در زنجان اشاره کرد و گفت: در همین راستا طرح عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب با همکاری کتابفروشی های سطح استان در طول سال اجرا می شود.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب زنجان هم گفت: در این راستا رایزنی هایی با وزرات فرهنگ وارشاد اسلامی در حال انجام است که در صورت موافقت این نمایشگاه هم با حضور مطبوعات و خبرگزاری های استان برپا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز