خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

تعاونی‌ها می‌توانند منابع اقشار ضعیف را به یک ثروت عظیم تبدیل کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۵۳

استاندار زنجان با اشاره به اینکه منفعت پویا بودن اقتصاد برای تک تک افراد جامعه است، گفت: زمانی تعاونی به معنای واقعی محقق می‌شود که با عدالت و انصاف از آن سهم برد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسداله درویش امیری‌استاندار زنجان در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت بایستی منافع فردی را کنار گذاشته و منافع جمع را در نظر گرفت.

مقام عالی استان به تاریخچه فعالیت تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: علت موفقیت مک دونالد بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان با بیش از 35 هزار شعبه در ۱۱۹ کشور و سرویس‌دهی روزانه به ۶۴ میلیون مشتری به جهت کار جمعی است.

وی عامل اصلی شکست تعاونی ها را در نظر گرفتن منافع شخصی خواند و گفت: بایستی در تعاونی ها با اعضا و هیات مدیره با عدالت برخورد شود.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه تلاش برای رسیدن به سود فردی و زیان رساندن به دیگر اعضا از عوامل شکست تعاونی‌ها محسوب می شود، اضافه کرد: در ابعاد بزرگتر هم مشابه همین است و آنچه ایران را آزار می‌دهد نادیده گرفتن منافع ملی است چرا که در سایه تامین منافع ملی، منافع فردی تامین می شود.

درویش امیری با اشاره به اینکه منفعت پویا بودن اقتصاد شامل تک تک افراد جامعه می شود، گفت: زمانی تعاونی به معنای واقعی محقق می شود که با عدالت و انصاف از آن سهم برد.

مقام عالی استان با بیان اینکه قانون اساسی تعاونی‌ها به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی است، گفت: تعاونی ها می توانند منابع اقشار ضعیف را به یک ثروت عظیم تبدیل کند.

استاندار زنجان به شکسته شدن رکورد خرید گندم در استان اشاره کرد و افزود: پرداخت مطالبات گندم‌کاران نیز چشمگیر بوده است.

درویش امیری در پایان تاکید کرد: بخش دولتی باید در خدمت بخش خصوصی باشد و تعاونی‌ها نیز به عنوان بخش خصوصی باید تلاش کنند که سرمایه‌های خرد را به سرمایه‌های عظیم تبدیل کنند.

با حضور معاون وزیر؛ فارم ۲ پروژه پرورش بوقلمون مادر، اولین و تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون کشور در زنجان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز