خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی رئیس سازمان صدا و سیما؛

لطیفی مدیر کل صدا و سیمای زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۹۹۳

طی حکمی از سوی رئیس سازمان صدا و سیما، سید محسن لطفی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سید محسن لطیفی و مرتضی صفری در حکمی از سوی رئیس سازمان، مدیر کل صدا و سیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیر کل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان راهی آذربایجان شرقی می‌شود.

سید محسن لطیفی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است و از سال 1381 همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عنوان تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی آغاز و ده‌ها عنوان فیلم تلویزیونی، مستند و برنامه‌های ترکیبی را برای رسانه ملی تهیه کرده است.

وی پیش از این معاون سیمای مرکز آذربایجان شرقی بوده است و مدیریت تولید سیما و مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان آن مرکز بخش دیگری از سوایق مدیریتی وی به شمار می‌رود.

لطیفی، از نوزدهم فروردین 1394 با حکم سه ساله جایگزین «علی نواداد» در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی شده بود.

مرتضی صفری 21 شهریور ماه 1390 با حکم عزت‌الله ضرغامی به جای به عنوان مدیر کل صدا و سیمای زنجان منصوب و جایگزین علی اکبر رزمجو شد.

مرتضی صفری، کارشناس مدیریت از دانشگاه پیام نور، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه آزاد و دانشجوی دکترای مدیریت و دارای تالیفاتی چون کتاب «تأثیرات رسانه‌ها بر گستره عمومی جامعه، شهید باکری الگویی ماندگار برای جوانان و چگونگی دعوت جوانان به نماز» است

از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مسئول مرکز تداوم آموزش عقیدتی سیاسی به مدت 3 سال، تهیه کننده برنامه‌های روتین صدای مرکز آذربایجان غربی به مدت یک سال، مدیر تولید صدای مرکز آذربایجان غربی به مدت 18 ماه، معاون صدای مرکز آذربایجان غربی به مدت 3 سال، معاون صدای مرکز مهاباد به مدت یک سال، مشاور معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران به مدت یک سال، مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام به مدت 2 سال، مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد به مدت 3 سال و مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان به مدت 7 سال می‌توان اشاره کرد.

لازم به ذکر است مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید صدا و سیمای مرکز زنجان قرار است روز پنجشنبه برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز