خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان خبرداد:

ساماندهی راسته های بازار تاریخی زنجان/ از تمرکز فضاهای تجاری بزرگ در هسته مرکزی شهر کاسته می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۲۴۶

شهردار زنجان به اقدامات انجام شده در راستای تقویت و رونق هسته مرکزی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا از تمرکز فضاهای تجاری بزرگ در هسته مرکزی شهر کاسته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح الله معصومی، شهردار  زنجان به اجرای طرح پیاده راه در حد فاصل تقاطع فردوسی تا چهارراه انقلاب خیابان امام اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح تغییراتی در چهره ترافیکی شهر ایجاد کرده است.

معصومی، با اشاره به یک طرفه شدن برخی از خیابان ها تصریح کرد: شهرداری برای تقویت و رونق هسته مرکزی زنجان تلاش می کند.

این مقام مسئول در زنجان، با یادآوری اینکه آرام سازی و رونق بخشی به هسته مرکزی شهر از اهداف شهرداری است، گفت: بایستی تا آنجا که امکان دارد از تمرکز فضاهای تجاری بزرگ در هسته مرکزی شهر کاسته و انگیزه مردم و توجه به بافت مرکزی را مورد تاکید قرار دهیم.

معصومی همچنین  با بیان اینکه در طرح قبلی پروژه سبزه میدان احداث 40 هزار مترمربع فضای تجاری در دستور کار بود، افزود: با سیاست های پیشروی شهرداری این موضوع در طرح جدید حذف شد.

شهردار زنجان،   ادامه داد: طرح بازگشایی خیابان های هفت تیر و ادامه زینبیه غربی با منظور انتقال ترافیک از مرکز شهر به خارج از شهر است.

این مقام مسئول اجرای طرح پیاده راه را هم در راستای تقویت و رونق اقتصادی هسته مرکزی شهر عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح نه تنها به کسب و کار بازاریان خللی وارد نمی شود بلکه روزبه روز پویاتر خواهد شد.

وی  ساماندهی راسته های بازار را به عنوان یکی از طرح های شهرداری برای تقویت هسته مرکزی شهر عنوان کرد و گفت: ساماندهی کف بازار با همکاری بازاریان و بدنه آن با همراهی میراث فرهنگی استان زنجان عملیاتی می شود.

شهردار زنجان،با اشاره به وحدت نظر میان میراث فرهنگی و کسبه بازار برای مرمت واحیای بازار گفت: شهرداری هم تامین مواد مورد نیاز کف بازار را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز