خبرگزاری کار ایران

جزء قاسمی خبر داد:

کسب رتبه سوم کشوری شرکت آبفای استان زنجان در مدیریت مصرف انرژی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۲۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه سوم این شرکت در ارزیابی واحد مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: ارزیابی‌های سالانه واحد انرژی نشان می‌دهد عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه مدیریت استراتژیک که با اهداف ماتریس به مدیریت انرژی می پردازند بیشتر و بالاتر از دیگر سازمان ها و نهاد ها بوده است.

وی افزود: روند رو به رشد فعالیت دفتر انرژی شرکت باعث شده که شرکت آبفای شهری استان با برنامه ریزی صحیح و مدیریت بهینه در مصرف انرژی جایگاه امتیازی خود را  از امتیاز 53 (از 100 امتیاز ممکن) در سال 84  به  امتیاز 91 در سال 95 برساند.

جزء قاسمی تصریح کرد:  بدیهی است کسب این جایگاه با توجه به اهمیت مدیریت مصرف  انرژی در سال‌های اخیر و سیاست‌گذاری‌های کلان کشور در این راستا می‌تواند موفقیتی ارزشمند برای شرکت آبفا ی شهری زنجان و زمینه ساز پیشرفت‌های دیگر در این بخش است.

وی درباره نحوه ارزیابی و امتیازدهی در این زمینه گفت: معیارهای ارزیابی انرژی 5 بخش شامل: امتیاز درصد تحقق در عملکرد بر اساس بودجه، امتیاز درصد تحقق در هزینه بر اساس بودجه، امتیاز شاخص‌های انرژی و امتیاز بهره وری انرژی و امتیاز ماتریس مدیریت انرژی که شرکت آبفای زنجان از بین 36 شرکت رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

این مسئول عنوان کرد: این نتایج در طول سال‌های گذشته به‌طور منظم و با شیب خوبی بهبود یافته یا در سطح عالی حفظ شده اند که محصول برنامه‌ریزی‌های بلندمدت در شرکت است و نتایج به‌دست آمده صرفاً برای کوتاه مدت نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز