خبرگزاری کار ایران

شهرک صنعتی افق ابهر به فیبر نوری مجهز شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۳۶۳

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان از تجهیز شهرک صنعتی افق ابهر به امکانات فیبر نوری خبر داد و افزود: قابلیت واگذاری این امکانات برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک فراهم شده و هر واحد می‌تواند بر اساس متراژ زمین خود نسبت به استفاده از این امکانات اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان،  امیر حمیدنیا امروز یکشنبه -26 فروردین ماه جاری- با اعلام این خبر، افزود: شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی افق ابهر به طول 10 کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 11 میلیارد ریال اجرا شده است.

حمید نیا، با تاکید بر اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولید و صنعت ضروری است، اظهار کرد: استفاده از سرویس‌های مختلف با کیفیت مناسب و همچنین افزایش نیاز به اینترنت و ارتباطات پرسرعت منجر به آن شد  که شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به اجرا و تقویت شبکه فیبر نوری در شهرک های صنعتی استان اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: شهرکها و نواحی صنعتی اشراق، نوآوران، روی، هیدج، شریف ابهر، طارم و خرمدره مجهز به شبکه فیبر نوری هستند و هم اکنون عملیات اجرای فیبر نوری در شهرکهای صنعتی برق، الکترونیک و آی تی، سلطانیه، خدابنده و ناحیه صنعتی ظریفان با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال اجرا  است.

وی تصریح کرد: اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب توسعه پایدار و سرعت انتقال داده‌ها در بخش تولید و صنعت می‌شود.

شهرک صنعتی افق ابهر با مساحت 700 هکتار بزرگترین شهرک صنعتی استان زنجان می باشد که در کیلومتر 100 آزادراه زنجان- تهران واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز