خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد:

پخش ۱۰ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه نوروزی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۵۰

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش ۱۰ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه نوروزی در زنجان خبر داد و گفت: استقبال علاقه‌مندان از این برنامه‌ها مطلوب بود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری اظهار کرد: در ایام نوروز امسال همکاران صدا و سیمای مرکز زنجان تلاش کردند با تولید، تأمین و پخش برنامه‌های مختلف، متفاوت، شاد و مفرح ، لحظات و ساعات خوش و به یادماندنی را برای بینندگان هم استانی و همچنین مسافران نوروزی که میهمان استان در این ایام بودند، فراهم کند.

وی تصریح کرد: در این راستا رادیوی استانی مرکز زنجان با تهیه و پخش بیش از 10 هزار و 500 دقیقه برنامه به استقبال بهار طبیعت رفت و ویژه برنامه لحظه تحویل سال رادیو " نور و نوروز" نام داشت که از ساعات قبل از تحویل سال با آیتم‌های مختلف و متنوع از قبیل حضور میهمانان از اقشار مختلف به ویژه ایثارگران و آزادگان سرافراز و نقل خاطراتشان از لحظات سال تحویل دوران دفاع مقدس و زمان اسارت اجرا کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: در قالب برنامه " نور و نوروز" برنامه‌هایی شامل تهیه گزارش و ارتباط زنده با مزار شهدا و امامزاده سید ابراهیم (ع)، پخش گزارش از سرای سالمندان، بیمارستان‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات رسان‌، بسته‌های آموزشی در خصوص تغذیه نوروزی، معرفی آداب رسوم مناطق مختلف و جاذبه‌های گردشگری و سنت‌های ویژه عید نوروز و .... در خدمت هم استانی‌ها و مهمانان نوروزی در استان بود.

وی ادامه داد: دیگر وِیژه برنامه رادیو «بهارانه» نام داشت که در طول ایام تعطیلات نوروزی هر روز در دو نوبت صبح و عصر با بخش‌های متنوع و با هدف ایجاد ساعاتی شاد و مفرح پخش شد.

صفری افزود: سایر برنامه‌های روتین رادیو هم از جمله نسیم بهار، آوا و نوا، گلگشت، دوزدان، فانوس، سرگذشت ایران، تحویل آرزوها، مستند مراکز ایران را بگردیم، شب‌های ایران ، همپای بهار و برنامه‌های تامینی و تولیدی که هرکدام به فراخور موضوع با حال و هوای این ایام پخش شدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همچنین صدای استانی مرکز زنجان همچنین در دل برنامه‌های یاد شده ارتباطات زنده با سه شبکه رادیویی سراسری و  استانی صدای مراکز برقرار کرد که از آن جمله می‌توان به  13 ارتباط 10 دقیقه‌ای با رادیو سلامت، اجرای یک برنامه 40 دقیقه‌ای زنده با رادیو فرهنگ، همچنین رادیو ایران، 310 دقیقه ارتباط با 31 شبکه استانی و ارتباط مستمر با مراکز کرمانشاه و خوزستان و انعکاس کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه معاونت سیمای مرکز زنجان هم برنامه ریزی خوب و متنوعی را برای ایام نوروز انجام داده بود، افزود: عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه اشراق (نوروز گلی) بود که با آیتم‌های متنوع لحظات شاد همراه با معنویت را برای هم استانی ها فراهم کرد.

صفری تصریح کرد: ویژه برنامه «بایرام گجه لری» دیگر برنامه سیما بود که هر شب به صورت زنده با موضوعات و بخش‌های متنوعی از جمله پخش تصاویر زیبا نقاط دیدنی استان و معرفی جاذبه‌های گردشگری، بخش اطلاعات راه‌ها و هواشناسی، مصاحبه‌های مردمی پخش وله‌های از طبیعت بهارانه استان، سرودهای شاد و زنده و .... میهمان خانه‌های گرم بینندگان خود شده بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: همچنین  مستند "راهیان بهشت" با موضوع  انعکاس حماسه حضور مردمی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، " باهار نغمه سی " با موضوع معرفی آداب، رسوم و معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان، برنامه عید دیدنی، بیزیم اللر، گلگشت با حضور دوربین در بازار و پخش تصاویر زنده جنب و جوش مردم در ایام پایانی سال، امین امت با موضوع گزیده سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس .... از دیگر برنامه‌های سیما برای ایام نوروز 97 بود.

صفری گفت: همچنین سیما چندین ارتباط زنده با شبکه‌های مختلف استانی نیز در این ایام داشت و اجرای یک برنامه مشترک زنده با مرکز البرز و 10 ارتباط زنده به مدت 100 دقیقه با مراکز عملیاتی دفاع مقدس از جمله این ارتباطات بود.

وی تصریح کرد: در مجموع معاونت سیما بیش از 16 هزار دقیقه برنامه متنوع در ایام تعطیلات نوروزی، تولید، تأمین و پخش کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت  اطلاعات و اخبار در ایام نوروز همگام با سایر معاونت‌های تولیدی مرکز با تهیه و پخش گزارش‌های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی در موضوعات مختلف مرتبط با نوروز به مدت یک هزار و 70 دقیقه تلاش کرد تا در راستای خدمات رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز