خبرگزاری کار ایران

با حضور ورزشکاران پیشکسوت و هنرمندان؛

مجموعه ورزشی چند منظوره "مرحوم ابوالفضل احمدی" روستای سفیدکمر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۵۴

مراسم افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره "مرحوم ابوالفضل احمدی" در روستای سفیدکمر از توابع شهر حلب بخش ایجرود زنجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اسد الله احمدی مسئول ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه و نماینده خیر محترم "حاج ابراهیم احمدی" با اعلام این خبر افزود: مجموعه ورزشی چند منظوره "مرحوم ابوالفضل احمدی" در روستای سفیدکمر با حضور جمعی از ستاره‌های پیشکسوت ورزش و هنر همچون حمید استیلی، عباس الیاسی، هادی طباطبایی، مهدی مناجاتی، محمدرضا حیدریان، پایان رافت ، علی مسعودی، محمد سیانکی، سیاوش مفیدی، علی صالحی، علی مشهدی و با حضور دکتر غلامحسن تقی نتاج رئیس بانک قوامین و سفیر ژاپن در ایران و همچنین آقایان : جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، سالک مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود، نماینده وزارت ورزش و جوانان، بیات فرماندار ایجرود،قزلباش بخشدار شهر حلب، حاج ابراهیم احمدی' خیر محترم، مسئولان ادارات شهرستان ایجرود، حلب و مردم روستاهای اطراف افتتاح شد.

وی تصریح کرد : زمین مجموعه و ملحقات بعدی آن به مساحت  ۱۸۰۰ مترمربع می باشد که توسط چندین نفر از خیرین محترم روستا جهت احداث مجموعه ورزشی اهدا شده است . ساخت مجموعه از نیمه دوم سال ۹۴ آغاز و در شهریور ماه ۹۶ به پایان رسیده است.

احمدی خاطرنشان‌کرد: عرض سالن ورزشی ۱۸ متر و طول آن ۶۶ متر بوده و مساحت کل سالن هم ۱۲۰۰ مترمربع است.

مجموعه ورزشی چند منظوره "مرحوم ابوالفضل احمدی" روستای سفیدکمر افتتاح شد

در ساخت این مجموعه سعی شده از بهترین مواد استفاده شود و هزینه‌ای بالغ بر ۸۲۰ میلیون تومان صرف احداث این مجموعه شده است.

این مجموعه ورزشی دارای یک سالن بزرگ با امکان بازی فوتسال ، والیبال و هندبال بوده و با نصب تجهیزات امکان بازی بسکتبال و انجام کشتی هم مقدور خواهد بود. ضمن اینکه با توجه به وجود فضای مناسب امکان استفاده از بازیهای پینگ پنگ ، فوتبال دستی و بیلیارد فراهم است.همچنین اطاق نگهبانی ، دو اطاق رختکن ، سالن بدنسازی و سرویس و دوش از دیگر امکانات مجموعه میباشد

مسئول ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه در ادامه در خصوص سایر اقدامات خیر محترم جناب آقای حاج ابراهیم احمدی  گفت : پروژه آبرسانی ، آسفالت ، تعمیر و رنگ آمیزی مدرسه ، مسجد و نانوائی ، کمک به هزینه های مراسم مسجد، کمک به هزینه ساخت خانه بهداشت و کمک به هزینه های مدرسه و دانش آموزان و اخیرا اعزام افراد بالای ۵۰ سال روستا به کربلای معلی توسط  این خیر بزرگوار انجام شده است ، ضمن تشکر و قدردانی از خیر عزیز ،خداوند متعال را شاکریم از اینکه چنین نعمت بزرگی را به ما عنایت فرموده است. غفران الهی برای مرحوم ابوی و اخوی ایشان و سلامتی و طول عمربرای خودشان از درگاه خداوند مسئلت داریم

وی هدف خیر محترم از افتتاح چنین مجموعه ای در کنار مسجد و مدرسه ، تکمیل امکانات رفاهی مادی و معنوی روستا و تشویق جوانان به ورزش و دوری جستن از انواع بیماریها از قبیل اعتیاد دانست  و افزود :   اکثرا امکانات رفاهی عمرانی روستای سفیدکمر توسط خیرین روستا ساخته شده است که از این جهت روستای سفیدکمر در مقام اول در منطقه قرار دارد و این موضوع میتواند الگوئی برای دیگر روستاها  باشد.

مجموعه ورزشی چند منظوره "مرحوم ابوالفضل احمدی" روستای سفیدکمر افتتاح شد

گفتنی است در  این مراسم همچنین  دیدار دوستانه‌ای بین تیم ورزشکاران و هنرمندان با تیم فوتسال روستای سفید کمر برگزار که با نتیجه برابر ۳-۳ به پایان رسید.

همچنین در این مراسم دو لوح تقدیر و تشکر از طرف فرماندار وتربیت بدنی شهرستان ایجرود و اهالی، شورای اسلامی، دهیاری و پایگاه بسیج روستای سفید کمر به خیر محترم جناب آقای حاج ابراهیم احمدی اهدا شد.

لازم به یادآوری است که سال گذشته هم جناب آقای حاج ابراهیم احمدی بعنوان برترین خیر ورزش یار استان زنجان انتخاب و لوح تقدیری از طرف وزیر محترم ورزش و جوانان دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز