خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری زنجان تاکید کرد:

ضرورت فعالیت ستاد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۷۰۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: فعال‌سازی ستاد مدیریت فرهنگی، اجتماعی و مرکز ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین اقداماتی‌است که باید در استان زنجان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی امروز دوشنبه (17آبان) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان با تاکید بر نقش موثر اداره کل ثبت احوال در برپایی ستاد مدیریت فرهنگی و اجتماعی و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، این سازمان را از ارکان مهم در رفع موانع پیش رو و پیشبرد امور معرفی کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در ادامه جابجایی مدیران استان‌ها و شهرهای مختلف کشور را از ویژگی‌های کار در وزارت کشور برشمرد و گفت: در وزارت کشور، مدیران اغلب برای خدمت، به استان ها و شهرهای مختلف منتقل می شوند و با آداب و رسوم مردم نواحی مختلف کشور آشنا می شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: صفا و صمیمت در این استان جزو اندوخته های فرهنگی است که مدیران به یادگار می برند و جوانان این استان هم در برپایی جشن‌ها و آئین‌ها و هم در برگزاری مراسم اندوه و سوگواری‌های مذهبی در کشور سرآمد هستند.

موسوی همراهی خانواده مدیران را در هموار نمودن فضای کاری آنان بسیار موثر دانست و اظهار داشت: باید از خانواده مدیران که زمینه ارائه خدمات شایسته را فراهم می کنند نیز قدردانی کرد.

در این مراسم مدیرکل سابق ثبت احوال استان به ارائه گزارشی از عملکرد دوساله خود در استان زنجان پرداخت و گفت: ایجاد و تشکیل کمیته تحلیل طلاق در بررسی ناهنجاری های اجتماعی و اجرای طرح کاشت نهال در زمان تولد هر نوزاد، دو طرح فرهنگی بود که در ثبت احوال استان زنجان به اجرا درآمد.

احد جودی صدور کارت ملی هوشمند برای120 هزار نفر از واجدین شرایط را از جمله اقدامات انجام شده در ثبت احوال استان زنجان برشمرد و افزود: اجرای چند طرح عمرانی در ثبت احوال استان و به روز رسانی صدور شناسنامه از اقدامات انجام شده در سنوات اخیر می باشد.

وی با اشاره به پیگیری طرح پوشش وقایع حیاتی استان، خاطرنشان کرد: ثبت بیش از 99 درصد ولادت‌ها و 98 درصد فوت های قانونی در سامانه ثبت احوال استان موجب شد، استان زنجان یکی از استان های برتر کشور در این حوزه باشد.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های احد جودی در طول دو سال خدمت در اداره کل ثبت احوال زنجان، قدردانی شد.

جودی بعنوان مدیرکل ثبت احوال استان آذربایجان شرقی معرفی خواهد شد.

همچنین سید علی شفیعی که از معاونین این اداره کل بود، به سمت مدیرکل ثبت احوال استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز